lördag 9 juni 2018

Gentlemannen!

Förra helgen gjorde vi en hotellweekend. Det är något vi tycker om att unna oss till och från. Som ett enkelt sätt att få lite guldkant på vardagen. Vi checkade in tidigt och hade gott om tid att njuta av rummet. Badrummet var stort och hade ett rymligt, runt bubbelbadkar. Jag duschade länge, njöt av det varma masserande vattnet. Det är så härligt när jag inte har bråttom någonstans eller har en massa saker som ligger över mig som det alltid är när jag är hemma. I lugn och ro kunde jag raka mig och tvätta mig extra noga. Min man hade börjat fylla upp jacuzzin och ställt fram två glas champagne. Jag förflyttade mig från duschen till bubbelbadkaret och studerade min man i duschen där han tvålade in sig, hans kuk, den såg förväntansfull ut, eller inbillade jag mig kanske. Vi tycker båda att hotell har en sexig atmosfär. Vi visste båda att vi skulle ha en massa skön sex den här helgen. Han gjorde mig snart sällskap i bubbelpoolen. Vi skålade och kysstes, bra musik i högtalarna gjorde stämningen ännu bättre. Mer champagne och mer intensivt hångel. Hans händer smekte mig över hela kroppen, brösten och det pirrade till när händerna smekte insidan av låren, stämningen byggdes upp. Jag satte mig på badkarskanten med särade ben, hans varma kyssar övergick i en len tunga som slickade mig så fantastiskt skönt. Efter en stund började han pulla mig, först sakta sen allt snabbare. Det gick inte att hålla tillbaka orgasmen som sköljde över mig. Mmm, jag gled åter ner i det varma vattnet och började leka med hans kuk som redan var hård efter att jag precis kommit i hans ansikte.
Han lät sin kuk komma upp över ytan och jag tog den i munnen. Såg honom i ögonen och sög honom djupt. Tiden gick lite väl fort där i badet och vi hann inte mer då vi hade ett bokat bord för middag. Restaurangen låg i direkt anslutning till hotellet.
Med en skön känsla i kroppen fönade jag håret, sminkade mig, rullade upp mina stay ups, satte på mig en klänning, höga klackar och nya underkläder.

Middagen var otroligt bra, det var mindre rätter som man tog in på löpande band, Vi åt både räkor, fisk och kött i olika grymma konstellationer med passande vin till. Under middagen satt det en ensam man vid ett bord snett bredvid oss. Några år äldre än oss, välklädd och världsvan. Vi unnar oss sånt här någon gång ibland medan han såg ut att äta där till vardags. Samtidigt så undrar jag alltid över folk som äter ensamma på restaurang. Varför de är ensamma, har han inga vänner, är han affärsresande och har ärenden i området eller vad som ligger bakom för det måste ju vara trevligare med sällskap när man går på en fin restaurang. Vi satt precis i hans blickfång så varje gång jag sneglade åt hans håll kändes det som vi såg på varandra, och han log och jag log tillbaka. Han hade samma vänliga leende mot min man som jag såg också mötte hans blick några gånger. Vi kände oss smått iakttagna. Det utväxlades inga ord men när vi skulle betala notan så sa servitören att han blivit ombedd att fråga oss om mannen vid bordet bredvid fick stå för vår nota. Nyfiket var jag tvungen att gå fram till hans bord och fråga varför han ville betala. Hans svar var lika oväntat som handlingen. Han hade känt ett stort välbehag av att se oss under middagen och tyckte att det minsta han kunde göra var att stå för notan som tack, inget mer med det och han gjorde det gärna. Jag stod tyst ett par sekunder, såg på min man som stod bredvid och höjde ena ögonbrynet något accepterande varpå han tackade mannen artigt och presenterade sig. Mannen presenterade sig som Mats och efter det var det min tur att ta i hand. Det fanns inte stolar så vi kunde sätta oss och jag vet inte om vi hade gjort det om det funnits, men det slutade med att vi tackade igen och lämnade restaurangen.
Direkt utanför dörren viskade min man i mitt öra, shit vad han vill knulla med dig. Det är alltid kul att känna sig uppskattad och få bekräftelse. Det var fortfarande varmt ute fast solen var på väg att gå ned. Vi tog en liten promenad längs med vattnet utanför hotellet. Såg solen gå ner och maten fick även den lägga sig till rätta. Vi pratade om att det skulle vara häftigt om Mats följde med till hotellrummet. Hela hans sätt att föra sig uppskattades av oss båda, Det blev nästan att vi skyndade tillbaka mot hotellet. Tänk om han skulle hinna göra kväller, men nejdå, han stod där i bardelen, fortfarande ensam, Vi gick fram till honom direkt och tackade igen, han sken upp när han såg oss. Jag frågade om varför han var ensam, om det nu var så att han var här ensam och han förklarade. Världsvan som han mycket riktigt var lyckades han beställa två glas champagne till oss medan han svarade på våra frågor och berättade om sig själv. Nu började det bli dags att se om han var med på noterna. Det vet man ju aldrig, bara för att någon är trevlig. Glasen var halvfulla och musikens volym höjdes sakta. Jag skulle inte säga att jag dansade men rörde mig iallafall sakta i takt till musiken. Min man höll om mig bakifrån och jag stod där i mitten med skenande fantasier. Jag såg hur Mats såg uppskattande med hungrig blick på oss när vi kysstes. Jag sträckte mig fram för att han skulle höra mig när volymen blivit ännu högre. Mina bröst trycktes mot honom och retsamt gned jag mig lite mot honom samtidigt. Det var så skönt när han la sin hand på min svank som man gör när någon kommer nära. Det var då jag viskade i hans öra att vi tänkte gå till vårt rum, 4019. Han svarade med ett leende.

Vi avlägsnade oss och tänkte att han skulle följa med. Det gjorde han inte, han stod kvar vid baren och såg efter oss med ett leende när hissdörrarna gick igen. Kanske var det champagnen, spänningen, stämningen eller något annat men vi började fnissa i hissen. Samtidigt som vi kysstes och smekte varandra. Han hade ju fått rumsnumret.
Väl på rummet så sjönk jag ner i en stor fåtölj samtidigt som min man gick in i badrummet och började fylla upp jacuzzin på nytt. Det dröjde inte alls länge innan det hördes en svag knackning på dörren, pirrigt öppnade jag och där stod han med en stor flaska fin champagne och frågade artigt om vi ville ha sällskap? Jag tog hans hand och drog med honom in i rummet. Vi tänkte bada sa jag. Men det tar en stund att fylla upp badet. Jag duschar gärna innan sa han och började knäppa upp sin skjorta. Jag visste inte riktigt om jag fick titta eller inte men han såg väldigt bekväm ut med min blick som följde hans fingrar knapp för knapp och blottade allt mer av hans bringa. Han såg ut att ha varit väldigt vältränad, fortfarande i form, men som sagt nåt år äldre och förmodligen satsat mer på karriären de senaste åren. Han vände sig inte ens om när han knäppte upp och hasade ner sina byxor och briefs. Jag blev inte förvånad över att han var riktigt välutrustad. Jag log mot honom samtidigt som han var så naturlig och gick in i det öppna badrummet. Han tvättade sig grundligt och samtidigt som jag tog in champagne och glas till badkarskanten sneglade jag på honom i duschen. Kuken hängde stor och tung ner över halva låret. Jag hade nog aldrig sett en sån stor på riktigt tidigare. Hur skulle den se ut när den blev hård?
Min man duschade i duschen bredvid. Han var först med att glida ner i badet. Följt av Mats. Jag försökte klä av mig lite sexigt framför dem, men helst tänkte jag bara på att hoppa ur kläderna, duscha av mig och dyka ner i badet. Snart satt jag där mellan dem, med en puls som var över det normala. Smekte båda deras lår och de började smeka mina. Mellan klunkar av champagne kysste jag dem båda omväxlande. Jag reste mig upp och min man gled in mellan mina ben och började slicka mig, Mats smekte mig över rumpan samtidigt. Mmm så många händer, så skönt. Mats satte sig på knä i badet bakom mig och jag kände hans tunga slicka mig bakifrån, Jag förde mig fram och tillbaka över deras våta tungor. Jag satte mig på kanten och lutade mig mot väggen. Jag tog den fina flaskan med champagne och lät några droppar rinna över mina bröstvårtor,  vidare ner över magen och över min fitta där min man slickade i sig.
-Wow, det där ser gott ut sa Mats och ville också smaka, Min man flyttade på sig och Mats satte sig mellan mina ben såg mig i ögonen när han slickade mig, jag matade honom med champagne, lite mer och lite mer så han inte skulle sluta slicka. Det var så skönt men kanske var det så många intryck att jag inte riktigt kunde komma. Min man doppade sin kuk i glaset av champagne och jag tog hans stenhårda kuk i munnen. Mina fötter letade sig mot Mats kuk, den var väldigt massiv kände jag redan med fötterna. Jag försökte föra dem upp och ner över hans kuk och jag kände hur hård han var. Jag snurrade runt, Mats flyttade upp på kanten och hans stora kuk stod som en perfekt porrfilmskuk rakt mot mig. Faktum var att den var för stor för att få plats i champagneglaset som min mans så jag skippade champagne och lutade mig istället fram och kysste hans kulor. Samtidigt tränger min man in i mig bakifrån. Varje gång han kommer in i mig känner jag hur jag förs framåt och får Mats stora kuk mot mitt ansikte. Efter att ha slickat hans kulor, skaft och beundrat kuken på nära håll tog jag en klunk champagne och lät mina läppar omsluta hans massiva ollon, Rytmen från när min man knullade mig bestämde takten jag sög Mats. Han lutade sig bakåt och njöt med slutna ögon, stönade så jag blev riktigt upphetsad. Mats uppskattande hand smekte mig över håret och han lutade sig fram och kysste mig. Vattnet var inte lika varmt längre och det plaskade omkring där vi knullade så jag föreslog att vi flyttar oss till sängen. Vi torkade snabbt av oss och Jag drog över Mats på rygg i sängen. Sög och lämnade en massa saliv på hans kuk varpå jag gränslade honom och gned min fitta mot den. Det var nästan som att sitta på ett lår. Sakta förde jag mig fram och tillbaka över den innan det var dags. Hans händer gick från att smeka mina lår till att sära mina skinkor, Jag kände hur kuken öppnade upp mina blygdläppar, som bultade av spänning liksom hans kuk. Sakta gled jag ner över den, cm för cm och det tog sin lilla tid. Min man hämtade en flaska med babyolja ställde sig bakom mig och började stryka ut oljan över min rygg och mage i halvmasserande rörelser samtidigt som oljan rann ner mellan mina ben och det kändes så mycket skönare att börja rida Mats kuk. Min man la sig bredvid och njöt av att kolla på vår show. Mmm turas om lite stönade jag fram och fick min man att ställa sig bakom mig så när jag gled av Mats kuk kom han in i mig bakifrån. Konstigt nog fast storleken skiljde så var det minst lika skönt när han knullade mig så klittan gneds mot Mats kuk. Omväxlande fick jag deras kukar och jag tänkte tanken, min man tänkte också tanken och smekte mig över rumpan när Mats kuk var inne i mig, men det hade aldrig gått att ha båda i mig samtidigt, det var så uppfyllt i fittan att rumpan var för trång. Mats stönade att han var nära att komma men ville inte än, så han drog sig ur och jag rullade av honom. Min man trängde in i mig framifrån och Mats kliade mig i håret samtidigt. Efter en stund hade Mats rullat över och ställt sig upp snett bakom och först såg det ut som Mats stod i kö, vilket kändes lite sexigt eller att han skulle ta min man bakifrån och i samma sekund kände jag hur min man nästan ramlade fram över mig och jag fattade att Mats lagt sin kuk mot honom vilket överrumplade och han flyttade på sig, Mats skrattade retsamt och jag fnissade också till. Jag har aldrig haft analsex sa han. Inte så konstigt med den stora. Min man flyttade på sig och Mats var tillbaka med sin kuk mellan mina ben, jag svankade upp och kände hans varma ollon mot min fitta innan han tog tag om mina höfter och trängde in i mig. Mats var så känslig, han knullade mig så ömt och sakta nu. Ändå kändes hans kuk så stor och jag fick konstant tryck mot g-punken. Efter en stund föreslog jag en 69 med min man och Mats bakifrån. Det är så sjukt skönt att bli slickad samtidigt som man blir knullad. Jag kände hur jag också var nära, så nära, jag sög intensivt på min mans kuk och Mats takt visade på att han höll tillbaka och bara väntade på rätt tillfälle att komma. Jag kände hur jag var på väg, hur musklerna drog ihop sig, då min man kände min upphetsning bultade det till i hans kuk som jag sög extra djupt varpå han exploderade i min mun, sprutade massor och mycket rann ur mina mungipor. Direkt efter tog jag några djupa andetag och kom själv i en intensiv och kraftfull orgasm där det känns som universum stannar av för några sekunder. Mina safter bara rinner ur mig och det känns underbart. Mina sammandragningar som krampar om Mats kuk får honom att komma i princip samtidigt vilket jag tycker är sexigt. Alla tre i en gemensam pulserande orgasm.

Efter en stunds efterdyningar, smek, kyssar och småprat tackade Mats för en trevlig kväll. Vi duschade och somnade ganska fort i den stora sköna sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar