söndag 12 augusti 2018

Sommar, sol och Surf!

Bilden är en random lånad från nätet. 

Tillfälligheter ger möjligheter.

Vi tog surfbussen ut till ett ställe vi brukar surfa på. Har vi tid och inget planerat är det mysigt att ta med lite mat och sova kvar där i bussen.
Den här gången var vi inte ensamma där utan ett gäng andra grabbar var där och körde med. Ingen vi kände igen men det är ändå lätt att prata med folk som har samma intressen.

Vi körde på till vi var nöjda. Ganska möra i kroppen är det mysigt att vårda utrustningen och plocka ihop samtidigt som man förbereder maten. De andra vinkade hej då och försvann en och en från stranden. Sist kvar var han Erik, som vi pratat mest med under dagen.

Ni vet en klassisk surfkille, lite längre hår, ruffsigt av saltvatten, solbränd, med ett bländande vitt leende och med ett sexpack på magen. Han var charmig och omtänksam. Han ville dela med sig av massa tips och trix samt lånade vänligt ut sina grejer. Det var lättsamt och roligt hela tiden. Han var fysisk, stod nära och det kändes bra att ha honom tätt intill. Han luktade gott, som sommar och semester.

Han packade ihop sina grejer och kom förbi oss för att småprata lite. Vi hade inte jättemycket mat med oss men erbjöd ändå honom att dela det vi hade. Han tittade ner på grillen och drog in ett djupt andetag för att känna doften av maten.
-Men du vad gott det ser ut, sa han och så blev det att han stannade och åt med oss.

Det var kvavt ute och fortfarande väldigt varmt fast solen gått ner. Plötsligt åskade det, vi hade inte sett någon blixt men det mullrade rejält. Efter bara några sekunder började regnet falla, som att någon öppnat en gigantisk kran. Oftast tycker jag om sommarregn, ljumma temperaturer, kvav luft som rensas av ett rejält skyfall. Jag hade bytt om till en torr bikini och ett linne över men linnet blev snabbt blött och skulle vi spendera natten i surfbussen var det dumt att börja frysa. Hela processen gick snabbt, vi rafsade ihop grejerna vi hade ute och drog oss mot bussen. Erik såg nästan lite vilsen ut så jag tog hans hand och drog med honom in i bussen. Den är trång, men där fanns ändå plats för en helt okej dubbelsäng där vi alla tre kurade ihop oss. Jag i mitten, regnet som smattrade på taket. Jag låg på rygg, la upp varsitt ben över surfpojkarna på varsin sida. Min man kysste mig genast. Det är lätt att känna av stämningen om vi båda är med på eventuella sexuella inviter, jag kunde inte låta bli att spralligt fnittra. Erik låg kvar, med mitt ben över sig. Det var nu det skulle bära eller brista. Jag hade fått okej av min man i och med kyssen. Jag kände hur min puls rusade. Spänningen och nervositeten spred sig i kroppen. Utan att sluta kyssa min man lät jag min hand svepa ner över Erik, nuddade vid hans kuk och så la jag handen tillrätta på insidan av hans lår. Jag gav det några sekunder. Fortfarande utan att titta på honom så förde jag handen sakta uppåt. Det kändes bra när jag åter kände hans nu något tyngre kuk genom hans shorts. Bra, han var med på noterna.

När jag vände huvudet för att se hans min möttes jag av ett stort leende.
- Hej, sa jag
-Haha, hej, svarade Erik.
Jag kysste honom innan han hann säga något mer, Han la trevande sin hand på min mage, svepte den upp över mitt bröst, kupade handen något om det. Min man smekte insidan av mitt lår upp mot fittan, som redan var våt.
Erik hasade ivrigt själv ner sina shorts och hans kuk svajade fritt. Jag fortsatte smeka hans kuk, runkade den sakta samtidigt som vi kysstes. Min man hade även han tagit fram sin kuk så jag hade en i varsin hand. Jag låg på rygg i mitten och runkade dem sakta. De båda smekte mig, deras fingrar smög innanför bikinitrosorna och snuddade försiktigt över klittan. Jag hörde hur jag började gny och stöna av upphetsning. Jag kände hur båda deras kukar blev ännu hårdare i mina händer. Erik lät fingrarna smeka mina blygdläppar upp och ner och jag kände hur våt jag var och det var så skönt när han lät några fingrar glida in och lätt pulla mig.

Min man flyttade upp till halvsittande på ena kortsidan av sängen. Jag rullade runt så jag låg på mage och kunde suga honom. Jag lät tungan slicka hans kulor, kittla dem, samtidigt som jag sakta vickade handen över ollonet.
Erik låg kvar bredvid mig och jag slickade och sög samtidigt som jag svankade inbjudande med rumpan. Erik lät sin hand smeka mig bakifrån och jag kände hur jag ville att han skulle tränga in!

Stönande med min mans kuk i munnen fick jag fram mitt budskap och Erik ställde sig bakom mig. Jag kände hur hans kuk nosade runt min öppning och sakta bit för bit enkelt gled in.
Ah, det är så skönt med intimiteten. Kuken som bottnar, stannar upp och njuter någon sekund av stunden. Eriks händer greppade mig om höften och han började röra sig fram och tillbaka. Precis i den stund som helhetsintrycket infinner sig. Hela dagen med fint väder, varmt vatten, rolig aktivitet, skönt häng, god mat och så nu detta spännande äventyr som i sammanhanget kändes helt magisk.

Jag sträckte mig ner mellan mina ben och smekte Eriks pung som rytmiskt lät mig få hela hans kuk. Han Mmm:ade uppskattande och stannade upp något. Jag tycker det är så sexigt att få bekräftelsen att han är så nära att komma så han måste hejda sig. Jag började själv retsamt röra mig upp och ner över hans kuk varpå han drog sig ur. Jag rullade runt så jag låg på rygg med huvudet på Eriks ena lår med benen särade mot min man. Min man trängde in och knullade mig fort. Erik höll sin kuk precis vid mitt ansikte och jag lät min hand smeka den mot mina läppar. Han tog den själv och runkade den sakta. Min tunga slickade hans skaft och jag kände hur min varma andning och njutning eskalerade av att jag smekte mig själv samtidigt. Åh gud vad sexigt det kändes, jag skulle komma vilken sekund som helst. Mina stön fick Erik att runka sin kuk ännu fortare. Han var först att fullkomligt vråla till av njutning och jag kände tyngden av hur hans varma strålar av sperma landade över mina bröst. I sekunden efter kom mina sammandragningar och jag skakades av en underbar känsla när orgasmen spred sig genom kroppen. Jag knep ihop med benen och hindrade min man från att fortsätta knulla mig. Det blev för känsligt. Han drog sig ur och ställde sig gränsle över mig så jag fick hans kuk i munnen. Han förde den snabbt in och ut mellan mina läppar samtidigt som jag hade mitt huvud kvar på Eriks lår, bredvid hans långsamt slaknande kuk. Min man kom i en skön orgasm som fyllde min mun. Jag svalde och han kysste mig och la sig till rätta på samma sida han låg innan. Även Erik rätade ut sina ben och förvånande kysste även han mig uppskattande efter att jag precis svalt en laddning sperma av en annan man.

Vi låg där en stund och njöt av tillfredsställelsen, regnet på taket och de vackra hemligheterna som ovädret skapat möjlighet till.

Vi frågade Erik om han skulle hem till nåt eller om han vill sova kvar med oss i bussen. Han skulle jobba dagen efter så han kunde inte stanna men han var med på ett nakenbad i den ljumma sommarnatten, trots regnet. Det blev en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar