tisdag 17 december 2019

Galen lust på Restaurang




I helgen var vi ut och åt på en mysig restaurang. Erik, som vi surfat med och även haft några sköna stunder med, var också där med några vänner. Han sken upp när han såg oss och hälsade glatt. Vi hälsade med en kram och jag höll kvar en millisekund och bara snuddade med mina läppar mot hans hals. Han såg ut att uppskatta det.


Under middagen kände jag hur den sexuella stämningen höjdes. Blickar, smek, leenden och hintar om att det kunde bli en trevlig fortsatt kväll.

Efter vi ätit så gick vi ner en våning där toaletterna var. På vägen gav jag Erik en intensiv blick då jag ville att han skulle ursäkta sig och följa med ner.

Där nere var det helt tomt på folk. Vi började kyssas mer intensivt och jag kände min mans händer smeka mig över rumpan, trycka mig närmare mot honom, tätt intill. Min korta kjol gjorde att han knappt behövde lyfta på tyget för att smeka min fitta, samtidigt medförde den att jag hade trosor på mig. Han la dem lite åt sidan och drog fingrarna över mina blottade blygdläppar. Jag stönade och  hånglade med honom. Han frågade om vi hade glidmedlet med och jag lirkade upp det ur väskan och gav honom en liten klick på två fingrar, han smekte min fitta med det, bad om lite mer och det fick han, jag var så våt redan. Han vek ner främre kanten på min trosor så den vilade på hans handrygg när han smekte mig.
-Mmmm, jag vill känna dig i mig, viskade jag.
-Här? vill du verkligen det?
Precis då hörde jag någon i trappan och stelnade till, knep ihop benen där min man hade sin hand. Puh, det var Erik som kom med ett stort leende.

Han ställde sig tätt intill bakom mig och la båda sina händer om min höft.
Han hälsade artigt och frågade direkt om han fick göra oss sällskap. Min ena hand hade redan letat sig ner i hans skrev och kände hur hans kuk redan låg hård i byxorna. Samtidigt som jag smekte den drog han smidigt ner sin gylf och jag försökte plocka fram den, han hjälpte till och knäppte upp knappen och stängde den igen när kuken var framtagen.
-Jag har verkligen fantiserat om sex med er igen och längtat efter att få möjligheten, sa Erik.

Där stod jag otroligt upphetsad och våt, smekte två kukar och kysstes med två härliga killar.
Jag kände Eriks fingrar som svepte in under troskanten och smekte ner mina trosor precis under skinkorna, i nästa ögonblick gled hans kuk in mellan mina ben, så hård att jag nästan kunde sitta på den. Jag kände den glida fram och tillbaka och såg hur den tittade fram mellan mina ben, glansig och skön av mina safter och glidmedel.
-Gud vad skönt, viskade Erik.
-Knulla mig, gnydde jag. I samma sekund lät det som någon kom ner för trappan så vi alla tre frös till och funderade på hur detta skulle se oskyldigt ut. Men det var falskt larm. Pulsen hann rusa några sekunder. Jag var alldeles varm och kände hur jag svettades på överläppen.
Efter några sekunder av stillhet drog Erik kuken längre bak, jag kände hur den likt en spänd fjäder fjongade upp och fastnade i kjolentyget,  kladdig av våra kåta safter. Han la upp kjolen över ländryggen och jag kände hur han drog kuken mellan mina skinkor och det kittlade till när hans ollon passerade anus med lite extra tryck. Min man höll händerna på mina skinkor och jag kysste honom gnyendes när Erik sakta trängde in när jag svankade maximalt.
-Vad sexig du är, hörde jag honom säga. Båda sa det och jag kände mig sexig, porrig, smutsig, olydig, lydig, galen, underbar, ja så många känslor på samma gång.
Erik hade ett stadigt grepp om min höft och min man smekte mig både över klittan och ryggen. Jag nästan hängde på min honom med armarna runt hans hals. Erik stönade så uppskattande att det blev extra skönt.
Just då hördes steg i trappan och en smått förvirrad känsla av kaos infann sig på nolltid. Erik gled ur vände sig emot mig som ställde mig med ryggen mot väggen och min man med ryggen mot de som kom ner. Erik stod nästan konstigt nära med sitt skrev och kuken som gömde sig bakom min kjol.
-Hej sa han och nickade, när två tjejer passerade.
-Hej, sa de och tittade knappt på oss.

Puh, Plötsligt känner man sig dum över att låta lusten, spänningen och äventyret ta över. Samtidigt bubblar det inombords, av välbehag, spänning och lust. Vi skrattade lättat av att inte bli påkomna. Bestämde att vi fortsätter hos Erik, han bodde inte långt därifrån. På vägen dit gick vi alla tre hand i hand i den mörka natten. Pratade som om inget nyss hänt. Erik kunde via telefonen sätta på bastun så den var varm när vi kom fram. Det fick bli där som vi landade lite efter en kort men intensiv upplevelse på restaurangen. Vi duschade av oss och blev sittandes i bastun en stund. Jag i mitten, alla nakna. Jag såg att två kukar var väldigt förväntansfulla och inte helt slaka. Jag kunde ta en varsin i varje hand och sakta börja smeka dem. Jag vände mig mot min man och vi kysstes, sen Erik och vi kysstes. Kukarna blev hårda i mina händer. Jag förflyttade mig till bänkraden nedanför, grabbarna lutade sig tillbaka och lät mig först suga den ena. Samtidigt runkade jag den andra . Omväxlande smakade jag på båda.
Vi förflyttade oss till sängen och jag gränslade min man som jag började rida intensivt, jag kände att jag var så pirrig och skulle komma när som helst. Erik satt bakom mig samtidigt som jag red. Smekte mig över brösten och jag kände hur hans kuk dinglade omkring mot mina skinkor när jag red allt mer intensivt. Ah, jag kunde inte stå emot längre. Orgasmen fick mina andetag att gå upp i falsett, kände hur fittan kramade om min mans kuk. I några sekunder var jag som förtrollad i orgasmens sköna värld. Åh så skönt.
Efter en liten stund av återhämtning ville jag ta hand om de fina grabbarna. Rullade runt på mage och svankade med rumpan som, kom och ta mig. Min man trängde genast in bakifrån och knullade mig intensivt. Jag tog Eriks kuk i munnen och sög och slickade den. Båda smekte mig över kropp och rumpa och även om jag tänkte att jag tar hand om dem kändes det tvärtom som de tog hand om mig.
Min man Stönade fantastiskt härligt när jag kände hur hans kuk pulserade och fyllde mig med flera dagars sats. Erik smekte mig över kinden, mina våta läppar lämnade hans kuk och han kysste mig.
-Får jag också ta dig bakifrån, nästan viskade han.
-Mmm, sa jag och vi var snabbt runt så han lätt gled in i min svullna, varma spermafyllda fitta. Han verkade inte bry sig, tvärtom verkade han tända på tanken. Min man smekte mig över ryggen och avlägsnade sig till duschen när Erik allt mer intensivt ökade takten för att till slut explodera i njutning. Vi föll ihop fnissandes på sängen. Svettiga och tillfredsställda.

Tänk om någon visste om våra bravader, på restaurangen, galet. Följt av timmar av njutning i bastu och säng. Njutning långt utanför de flestas(?) box. Men underbara vackra hemligheter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar