lördag 17 juli 2021

Lägerelden på stranden

 Just nu är en magisk tid på det svenska året. Sommarnätterna är ljuvligt ljumma och man vill inte slösa bort tid inomhus alls. Vi planerade under semestern in några dagar då Sofie kom och hälsade på. Hon bor vanligtvis i lägenhet väldigt centralt och välkomnar gärna nya upplevelser. En kväll packade vi lite plockmat och paddlade iväg med varsin SUP. Vattnet låg spegelblankt och solen värmde fortfarande och gav en påtaglig utlandskänsla. I endast stringbikini kunde vi njuta av att spana in hennes vältränade kropp. Det var första gången med SUP för henne men hon hade väldigt bra balans och imponerade stort med tekniken. Efter en stund kom vi till en mysig rätt så avskild strand där vi klev i land. Solen hade börjat närma sig horisonten och skenet var skimrande guldrosa som bara det gör mig lycklig inombords. 

Vi gjorde en liten lov för att samla ihop lite ved till en brasa på stranden. Sofie var även hon i ett lyckligt tillstånd så man nästan kunde se hur välbehaget lyste om henne. Jag vinglade in i henne och tog chansen att hålla om henne för en kort stund. Åh, hennes solvarma hud mot min förstärkte alla sköna känslor. Jag tog hennes hand och vi gick mot skogsbrynet. Jag berömde hennes insats på SUP brädan hit och hon tog åt sig. Vi kom tillbaka med några rejäla bitar att lägga på elden vilket var perfekt, i stunden kändes det som jag kunde stanna på den stranden för alltid. 

Min man fick snabbt fart på elden och vi bredde ut en stor filt och ställde fram plockmaten. Vi hade en flaska vin med oss som vi skålade med och njöt av den underbara solnedgången. Det var alldeles tyst förutom eldens vackra knastrande. Fast solen passerat horisonten var det fortfarande väldigt varmt i luften. Sofie ville bada och vi var inte sena att följa med. Min man smekte mig över rumpan och Sofie var snabbt där med busig blick och smekte mig över rumpan hon med. Skrattandes och plaskandes stod vi där med vatten upp till brösthöjd. Jag la mina ben runt min man och vi kysstes. Han backade ljudlöst i vattnet upp till Sofie som plötsligt kom väldigt nära över hans axel. Hon sträckte sig målmedvetet fram och kysste mig. Hon la också sina ben runt min man som att hon satt på hans rygg och jag på hans mage samtidigt som vi kysstes över hans axel. Jag smekte Sofie över håret och förde ihop deras läppar. Såg dem kyssas och kände hur något bultade mot mitt skrev under ytan. Min mans kuk hade börjat bli hård och hans fasta grepp om min rumpa gned oss mot varandra. 

Vi vred oss något så båda vi flickor gränslade varit lår och hade en varsin hand på sin rumpa. Händer smekte under vattenytan. Jag vet inte vem som smekte var riktigt, men härligt var det. Kyssarna blev allt mer intensiva och kåta. Våta tungor virvlade hejvilt. Både min mans händer och Sofies händer smekte mig innanför bikinitrosorna. Jag svarade med uppskattande smekningar tillbaka och hasade smidigt ur mina bikinitrosor. Jag tror det var Sofie som fått av min mans badbyxor och samtidigt runkade hans kuk. Hon simmade runt bakom mig och förde mig över och ner på hans hårda kuk. Hon höll mig bakifrån och jag hade några härliga minuter på min mans kuk. Galen av kåthet kom jag alldeles för snabbt och klev nästan smått besviken av det fina ståndet. Vi gick upp ur vattnet. Min man och jag med våra badbyxor och bikini i handen och Sofie, fortfarande i full bikinimundering. Vi gick upp på varsin sida om henne, smekte båda hennes rumpa och tog oss instinktivt innanför tyget. Hon la sig på filten, utan att torka sig. Jag la mig bredvid, kysste henne, min man smög in mellan hennes ben, smekte hennes bikinitrosor åt sidan och började kyssa henne där. För en stund fick hon njuta och bli riktigt våt. Hon stönade sexigt. Jag satte mig över hennes ansikte och lät henne slicka mig. Samtidigt känner jag hur min man tränger in i henne och börjar passionerat knulla henne. Hon har äntligen fått av sig bikinitrosorna. Hennes tunga slickar mig intensivt och jag kommer ännu en gång av hennes sköna behandling. 


Jag förflyttar mig ner och känner hur min mans händer välkomnar min rumpa genom att smeka den. Själv böjer jag mig fram och ser in i Sofies fina ögon. Vi kysser varandra samtidigt som vi gungar i takt med min mans juckande. Han byter omväxlande till min fitta och så tillbaka till Sofies samtidigt som hon och jag fortsätter kyssa varandra.




Min man trycker sin kuk djupt in i mig och samtidigt känner jag hur Sofie frigör sig under mig och plötsligt förflyttat sig ner till min fitta där hon åter slickar mig samtidigt som jag får kuk. Det är så galet skönt och hon får nästan skylla sig själv då jag omöjligt kan hålla tillbaka en väldigt våt orgasm. Galet, jag är så känslig nu och rullar åt sidan. Min man som blir sittande med en hård kuk gränslas omgående av Sofie som börjar rida honom. Så sexigt i skenet från elden. Mörkret runt oss och våra sexiga stön i stundens hetta. Jag hör på deras stön och andetag att de båda är nära att komma. Sofie rider snabbare och snabbare och kramar hårt om min mans huvud så det försvinner mellan henens bröst innan hon skakar av njutning och kommer i en härlig orgasm som gör att även min man sprutar i henne. 

Åh my god, utbrister hon samtidigt som hon lägger sig bredvid men tätt intill. Efter en kort stund är det min man som föreslår bad och visst hänger alla med. Något mindre plaskande nu. Mer stillsamt, njutbart. Alla helt nakna. Vi flyter, smeker av svett och sperma från våra kroppar. Helt otroligt men det är fortfarande alldeles ljummet. Sofie refererar kort om händelsen. Hur det funkar för oss, eller snarare hur. härligt det funkar för oss. Couples who play togheter stay togheter har hon ju hört talas om. Vi kan bara hålla med. Att sätta varandra i någon bur eller införa förbud tar kål på gnistan. Att ge varandra frihet stärker relationen. Sofie är först upp ur vattnet. Hennes yppiga bröst och välsvarvade kropp ser ut att ha fått en energiinjektion. Hon torkar sig inte denna gång heller vilket vi faktiskt står och gör då hon är tillbaka på filten med rumpan i vädret. Fnissandes står hon där med huvudet nere mot sanden och en vacker svank. Jag ler mot min man och tycker han ska ta henne igen. Han kysser mig länge innan vi båda ansluter till Sofies kåta del av filten. 

Jag torkar hennes blöta kropp med min handduk samtidigt som min man ömt börjar slicka henne bakifrån. Hon är redan våt så det räcker men för hans njutning svankar hon ordentligt. Hans tunga virvlar hungrigt över hennes blygdläppar och upp över hennes otroligt söta anus rosett. Jag ser hur han slickar henne hårt där och boom så står hans kuk ordentligt hård igen. Han för fram den till hennes rumpa, låter den glida utanför, bli våt av fittsaft och saliv. Jag ställer mig på knä bredvid och kysser honom. För samtidigt in hans kuk i henne bakifrån och de börjar rytmiskt knulla. Hans kyssar är intensiva och jag känner hans kåthet. Jag vet hur mycket han älskar bakifrån. Han har ett fast grepp om hennes skinkor och för sin kuk in och ut. Jag smeker henne över både anus och klittan. Hon stönar och njuter högt. Det känns som jag kan få henne att njuta lite till för en riktigt skön orgasm. Jag lägger mig under henne i en 69a och slickar henne ömt samtidigt som min man stöter sin kuk in och ut. Hon är och nosar och vill slicka mig med men jag kände mig så känslig och nöjd så hon fick inte lov. Jag kände hennes naglar i sidan på mina lår. De blev allt mer okontrollerat hårdare grepp och snart exploderade hon i en härlig orgasm och borrade nästan in sina naglar i mig. Hon la sig ner ett par sekunder men vände på sig snabbt. Min man var påväg upp då hon bad om att få suga honom. Hon låg på mig och sög. Hon tog kuken djupt, hela vägen faktiskt, Jag smekte henne samtidigt över ryggen och rumpan. Hon sög intensivt och med de djupa halsknullen fick hon snart min man att komma i hennes mun och hals. Jag räknade med att det skulle droppa ner över mig som låg där under. Men inte en droppe missade hon. 

Tillfredställelsen var total. Sofie hasade ner på sidan men hade ändå ett ben kvar över mig. Min man la sig bakom henne och han och jag flätade våra fingrar över henne. Vilken Magisk kväll. Här stannade vi hela natten. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar