tisdag 4 augusti 2020

En ny upplevelse!

Det var samma kväll som Isa hade kommit hem till oss och gnidit sin fitta i ansiktet på min man iförd ögonbindel. Vi hade laddat om efter eftermiddagens urladdning och jag kände att det skulle vara kul att testa min nya leksak. Jag bad min man att slicka Isa, göra henne riktigt våt. Både Isa och min man såg på mig med ett leende och jag tror han förstod vad jag hade i åtanke. Hon la sig till rätta på rygg och han gled upp mellan hennes ben, smekte hennes string åt sidan och började kyssa henne där, hon stönade och slöt ögonen.

Jag gav dem några minuter och smet iväg och hämtade min nya realdoe. Betraktade mina sexslavar(va?) en stund samtidigt som jag smekte min fitta. Jag gned realdoen mot mig och lät min fitta omsluta den. Plötsligt kändes det som jag hade en kuk. En annorlunda känsla att hålla den samtidigt som rörelser på skaftet kändes i mig. Spännande. Isa sneglade på mig med ett leende på läpparna.


Jag kröp upp i sängen och min man gjorde plats åt mig mellan hennes ben. Hon log stort och riktade in sig emot mig. Jag satte min kuk emot hennes fitta och smekte den upp och ner. Min man la sig till rätta bredvid henne och smekte hennes bröst och kysste henne på halsen. Jag trängde sakta in. Höll stadigt min kuk på rätt kurs in i hennes fitta. Först sakta sen försökte jag öka takten något. Isa stönade och gnydde sexigt. Men det var inte helt enkelt och jag lyckades trycka ut min kuk ett par gånger. Kanske hade jag inte riktigt koll på tekniken.

Min man ställde sig bredvid mig, höll den på plats och hjälpte till att föra in den så jag kunde koncentrera mig på att hålla ett stadigt grepp om Isas höfter och knulla henne. Åh, vad skönt det kändes. Hon stönade av mina stötar och de kändes i hela mig. Perfekt tryck när min man höll realdoen på plats, det behövdes så lite så hans insats märktes knappt men gjorde stor skillnad.

Jag har ingen fascination för dominans eller makt på något sätt. Jag tycker om när det är jämställt och inte uttalat några roller. Även om det självklart turas om att hålla i taktpinnen ibland. Och ja, taktpinnen gjorde ju så man kände någon sorts maktkänsla. Men med stor makt kommer stort ansvar.

Isa snurrade runt och ställde sig på alla fyra, jag trängde in i henne bakifrån, det kändes bättre och jag kunde knulla henne utan assistans. Ah, rytmiskt föra kuken in och ut. Vilken sexig vy, jag har många gånger sneglat över axeln på min man när han knullat Isa bakifrån, men nu var det min kuk, mina stötar som fick henne att stöna. Jag älskar när hon stönar. Åh jag kände hur det pirrade i hela kroppen.


Isa ställde sig lutad mot väggen. Putade sexigt med sin rumpa och ville ha mer. Jag lät henne inte vänta innan jag gned kuken mellan hennes skinkor och upp i henne igen. Ah, vad mäktig jag kände mig, jobbigt för magmusklerna reflekterade jag över snabbt men stötte bort det med ännu hårdare stötar. Jag smekte hennes bröst, smekte hennes klitoris, men bäst var ett stadigt grepp om hennes höfter för att möta mina juck. Min man satte sig mellan Isas ben och slickade hennes samtidigt som jag knullade henne. Det kändes porrigt. Jag hörde hur hon njöt och var nära. Hennes ben svajade av hennes njutning men jag höll henne på plats, lät henne inte komma undan denna njutning jag gav henne, varje stöt strålade in i mig med och höjde min motivation på något vis. Jag blev möjligtvis stolt av att lägga till ännu ett sätt att kunna ge njutning till min repertoar. Vilket är underbart.
Jag kom inte själv, kanske tillät jag mig inte då jag förmodligen hade skjutit iväg dildon lång väg om jag gjort det. Men jag kände hur Isa skakade och jag var tvungen att släppa henne. Låta min kuk glida ut ur hennes tillfredsställda fitta. Pustande och frustande med min stora kuk i handen. Vad skulle jag nu sätta på? Isa sjönk ihop, log mot mig och pussade mig på kuken. Jag smekte henne över håret och vi kysstes.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar