torsdag 6 augusti 2015

Strippa för analsex

Min man bad mig strippa för honom idag, det är alltid lika svårt på beställning, mitt på dagen. Han satte på musik och satt i fåtöljen och runkade sin kuk med kokosolja. Jag började smeka mig och sakta knäppa upp mina jeansshorts. Jag böjde mig fram och kysste hans oljiga kuk. Det dröjde inte länge innan han slet ner mig och trängde in i mig.
När jag stod på alla fyra i fåtöljen och min man tog mig bakifrån började han smeka min anal. Jag kände hur hans tumme kom in och hur det gör att fittan stramar om kuken. Jag undrade för en stund hur det skulle kännas att bli dubblad av två kukar. Jag har inte testat det än, inte ens med en dildo. Jag vet hur skönt min man tycker att det är när han har fingret i rumpan på mig när vi knullar, eftersom det känns ännu tightare runt kuken då. Både min fitta och anal är redan ganska trånga.
Han smeker mig ofta där när vi knullar men vi har nästan aldrig analsex. Men nu kände jag hur han smekte mig allt mer intensivt och djupare. Han tog mer kokosolja och pullade mig i rumpan. Han lät mig suga samtidigt som han sakta förde in både två och tre fingrar för att förbereda mig.
-Jävlar vad trång du är, sa han. Och jag svankade mot hans fingrar i rumpan.
Han satte sitt ollon emot och höll ett konstant tryck. Han sa att jag skulle ta ett djupt andetag och sjunka ner över kuken, men det kändes som stopp när den skulle in. Han hällde på mer kokosolja och smekte kuken mot min analöppning. Plötsligt kändes det som hela kuken fyllde mig. Då hade han bara fört in ollonet. Sakta rörde han sig fram och tillbaka och jag kände hur nervtrådarna i analöppningen pirrade och inte riktigt ville slappna av. Han smekte mig över ryggen och lät det ta sin tid att komma in i mig. Ut, mer olja, in sakta och om igen.
-Kom, sa jag. Tog hans hand och gick in i sovrummet. Jag la mig på rygg och tänkte att det kanske skulle fungera bättre. Han pressade sig mot mig och åter igen kändes det som en flaggstång skulle in och ändå var det bara toppen på kuken. Efter en liten stund med smekningar och långsamma försiktiga höftrörelser så kände jag att det blev skönt. Han kom bit för bit längre in och jag såg hur han njöt. Det får mig alltid att känna mig sexig. Jag började smeka mig samtidigt som min man ökade takten som snart hade hela sin kuk i mig. Långsamma drag från ollonet och ner till roten kittlade i analen. Hans kuk var så hård. Jag smekte mig till en annorlunda, pirrande orgasm och strax efter drog min man ut sin kuk och sprutade över mig med ett härligt stön.
Han la sig ner på sängen bredvid mig och smekte mig över magen med all sperma. Nu sitter jag här alldeles kladdig mellan skinkorna av all kokosolja. Men skönt var det.

Vi har fortfarande ingen buttplug men nu är jag lite nyfiken på att testa en.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar