söndag 27 december 2015

Unna sig i vardagen!

Vi tycker om att unna oss en natt på hotell då och då. Slippa tänka på alla måsten där hemma, städning, matlagning osv. Perfekt när man vill massera in varandra med hejdlöst mycket olja utan att behöva tänka på att man kanske förstör lakanen. Sen blir de svettiga och kladdiga när leken fortsätter. Vi tycker båda att hotellmiljön är upphetsande och vi blir kåta av det. Dessutom tycker vi om att äta frukostbuffé i lugn och ro på hotell.

En spännande tanke på hotell är att klä upp sig lite utmanande, kort kjol, höga klackar och fixa håret så man känner sig riktigt snygg. Sen gå ner i hotellbaren. Känna affärsresandes blickar som synar mig från topp till tå och hur se hur fantasier sätter igång hos både dem och mig. Vid baren står en man, välklädd och med bra utseende. Han bjuder in oss genom att erbjuda något att dricka. Själv dricker han gärna ett glas vin. Bara ett, Inte mer berättar han. Vi accepterar hans invit och tar gärna ett glas vin vi med. Han frågar var vi kommer från, berättar lite om sig själv och det visar sig att vi har gemensamma intressen så samtalet flyter på. Jag sitter på en barstol mellan männen. Min man står på ena sidan med sin ena hand på min ländrygg, den andra handen låter han smeka mitt lår. Mannen tittar snabbt och ler till samtidigt som han ger oss en komplimang för att vara ett fint par. Han skulle bara veta att min mans hand är bara några centimeter från min nu våta fitta. Jag behöver inte mycket stimulans innan jag blir våt. Det räcker nästan med att jag inte har några trosor på mig. Det växlas blickar och jag skulle vilja veta i kommentarerna hur du önskar att kvällen fortsatte? ;)

Gissa vilket hotell?

2 kommentarer: