fredag 2 september 2016

Semesterskönt!

Det har verkligen inte varit en händelselös semester med massor av tid för sex. Tvärtom har vi haft fullt upp med annat. Familj och vänner tätt inpå har gjort det svårt för spännande äventyr och lekar.
Men häromdagen fick vi äntligen en liten lucka. Ni vet hur skönt det är att ha sex när man inte haft det på några dagar. Man längtar och beröringen blir mer intensiv.
Vi låg och kollade på film i soffan. Regnet öste ner utanför och vi hade äntligen lite lugn och ro. Jag smekte min man utanpå byxorna och märkte hur kuken svarade lite nonchalant på min närhet.
Jag hade en kort kjol på mig så jag kunde enkelt, samtidigt som jag smekte honom, smeka mig själv utanpå trosorna. Mmm, det pirrade så skönt idag. Jag blev snabbt våt och ville ha mer. Jag var på väg ner för att ta hans kuk i munnen när han hejdar mig. Vad, hur är det möjligt? Han behövde gå på toaletten först. Men innan han gjorde det var det några minuter kvar på filmen - suck. Jag behövde också gå på toaletten. När han återvänder till soffan försökte jag spela svår och låtsades ha tappat suget. Han ropade på mig och bad mig sätta mig över hans ansikte i soffan samtidigt som han viftade med kuken efter att han klätt av sig. Med en viss tvekan gränslade jag hans ansikte och kände hur han började pussa mig ömt på insidan av låren. blygdläpparna och över hela fittan. Lätt nuddade hans tunga vid mig och jag njöt av varje lätt slick. Jag hade samtidigt greppat hans kuk och börjat suga den. Omväxlande djupt och jag kände hur han njöt av varje centimeter den kom längre ner i min hals. Hans tunga virvlade skönt över min klitoris och hans händer smekte mig överallt där han kom åt. Upp över ryggen, rumpan och låren. Det var så underbart skönt och jag ville inte komma för snabbt. Jag märkte hur även han njöt då han bromsade mina hungriga läppar emellanåt för att själv låta sin bultande kuk lugna sig några sekunder.
Han bad mig hämta en skön dildo från sovrummet så det gjorde jag gärna. Han smekte ut glidmedel över den och mig, förde försiktigt in den och smög på vibratorn. Hans tunga fortsatte leka över klitoris och jag svepte in hans kuk mellan mina våta läppar igen. Han förde g-punktsvibratorn in och ut med extra tryck mot g-punkten. Galet skönt var det. Jag hörde hur min andning blev allt tyngre och  hur jag gnydde i välbefinnande stön. Han ökade tempot med dildon och jag kunde inte hålla tillbaka orgasmen längre. Jag gned fittan mot hans ansikte samtidigt som han slickade mig och körde dildon in och ut. Jag darrade av tillfredställelse när dildon sakta gled ur min våta fitta.
Han pussade mig samtidigt som han tog mer glidmedel på dildon och smekte den över mitt anus. Han lät den lilla toppen glida in och jag vet inte vad som hände, om jag spände mig eller varför det gjorde så ont så jag var tvungen att avbryta. Istället la han sin kuk mellan mina skinkor. Gned den mot mig några gånger innan han kom in i mig och började knulla mig sakta. Hans fasta händer greppade om mig höft varvat med sköna smekningar från nacke, över rygg och även ibland mina bröst. Jag kände hur han njöt. Hans stöt vibrerade av kåthet och han höll inte tillbaka länge innan han kom i en jätteorgasm som fyllde min fitta tills det började sippra ut över soffan. Snurriga av njutning och utmattning vinglade vi in i duschen för att tvätta av oss blandat med kyssar och mys.
Har ni haft en fin semester med? ;)
Puss

1 kommentar:

  1. hej om det går bra vi kan träffas och knulla

    SvaraRadera