lördag 8 november 2014

Semestersex i duschen!


Efter en lång dag i solen gick vi upp på rummet för att göra oss i ordning för middag på någon mysig restaurang. Baby börjar bli extra sexig med sin solbränna. Hon står och tvättar håret och ser inte att jag iakttar henne. Det dunkar i kuken av sol, värme, semester och självklart hennes sexiga tillgänglighet. Bultandet gör att kuken snart står hård och pekar rakt emot henne. Jag kliver in i duschen och börjar smeka henne bakifrån. Jag tvålar in hennes bröst och smeker hennes kropp samtidigt som min kuk ligger hård i hennes svank. Hon böjer huvudet bakåt och kysser mig när min hand letat sig fram till hennes fitta. Hon är våt, inte bara av vattnet i duschen. Med sensuella höftrörelser rör hon sig mot min kuk som håller på och sprängas av upphetsning. Hon lutar sig mot väggen och jag sätter den emot hennes öppning och låter den sakta glida in. Hon stönar och tar ett fast tag om mina händer som i sin tur håller hennes bröst. Jag njuter av att knulla henne sakta under det strilande vattnet. Det pirrar i hela kroppen för det är så skönt. Min ena hand letar sig ner och smeker hennes klitoris samtidigt som kuken glider in och ut. Hon juckar emot och greppar om min hand mellan hennes ben. Hon kom i en liten orgasm. Jag höjer tempot och stöter hårt i henne så vattnet plaskar och grannarna garanterat hör oss. Jag håller ett fast grepp om hennes rumpa och känner att jag kan spruta när som helst. Hon sätter sig på knä och håller upp sina bröst och signalerar att hon vill att jag sprutar över dem. Jag greppar min stenhårda kuk, riktar den mot hennes bröst och känner hur det pirrar till när jag smeker mig i en otroligt skön orgasm. Sperman sprutar över henne i mängder och hon smeker sina bröst som är alldeles kladdiga. Hon ler och tar min kuk i munnen som för att slicka den ren.
Så sköna och vackra hemligheter.

10 kommentarer:

  1. Förstår att man blir kåt med en sådan vacker varelse framför sig, hade nog ställt mig på knä och slickat henne bakifrån!! ;)

    SvaraRadera
  2. Låter som att du inte har någon egen varelse att slicka. / 70 F

    SvaraRadera
  3. Jodå, har en väldigt vacker sådan!! :)

    SvaraRadera
  4. Kanske du vill ta hand om fler vackra varelser. / F 70

    SvaraRadera
  5. Kan vi få dela på dig kanske, vart finns du? F 70

    SvaraRadera
  6. Action bland kommentarerna! Sexigt :)

    SvaraRadera
  7. Varför inte!? Finns i Sthlm!!!! /K

    SvaraRadera
  8. Hur kan man få tag i dig? / F 70

    SvaraRadera
  9. Livefast75@hushmail.com

    SvaraRadera