onsdag 9 september 2015

Sex bland tomater och hantverkare!


Sensommarsolen värmer fortfarande och det gör mig riktigt kåt. Idag hade vi båda en ledig dag på landet och hamnade i växthuset där vi plockade lite mogna tomater. Egenodlade tomater smakar så otroligt bra. Jag stod framåtlutad och min man omfamnade mig bakifrån. Han pressade sig emot mig och smekte mina bröst. Länge stod vi så och bara njöt av solen och smekningarna. Han kysste min hals och jag lät min hand svepa runt för att smeka hans kuk. Han var redan hård och det gjorde mig extra sugen när jag vet att han njuter så av att smeka mig. Jag hasade ner hans shorts och hängde fram kuken och började runka den. Samtidigt smet en av hans händer ner innanför mina trosor och började smeka mig. Jag var redan våt. Han stönade i mitt öra och jag satte mig på huk och tog hans kuk i munnen. Jag la den över mina läppar och såg honom i ögonen när jag smekte den över mitt ansikte. Jag såg hur han njöt av min behandling och jag sög det sexigaste jag kunde. Hans kuk blev stenhård. Han smekte mig över håret och drog upp mig för en kyss. Han vände på mig bestämt samtidigt som han hasade ner mina trosor en liten bit. Han smekte mig och det nästan rann för jag var så kåt. Jag lutade mig fram och svankade, han satte kuken mot min fitta och gled sakta in. Han rörde sig väldigt sakta och smekte min klitoris i samma tempo. Han hörde på min andning att det inte behövdes mycket mer. Han nästan bara höll fingret mot och jag kände hur det pirrade i hela underlivet. Jag var så nära att komma direkt så han slutade smeka mig en liten stund, drog sin kuk sakta ut och in några gånger för att sen börja smeka mig igen. Jag frustade av kåthet, slängde med håret och höll återigen på att komma. I samma sekund dök grannens hantverkare upp på andra sidan staketet, bara några meter från där vi stod. Vi hukade oss ner, fortfarande med kuken kvar i mig. Vi hade helst velat fortsätta där ute, men insåg att vi hade alldeles för mycket publik nu. Vi smög in till soffan och var precis i färd med att köra in kuken igen när vi hör hur hantverkarna är precis utanför. Vi hade dessutom skjutdörrspartiet helt öppet mot dem så vi var ganska utelämnade. Vi bytte rum igen och hamnade i sovrummet. Jag kröp upp på rygg i sängen och min man la sig över och kysste mig. Sakta började vi knulla igen. Det kändes så intensivt, så mycket och så galet skönt. Jag höll på att komma igen så han rörde sig sakta, vi kysstes passionerat. Jag kunde inte låta bli att smeka mig själv och han stannade upp när jag började gny allt mer. Han höll sin kuk stilla i mig men jag kände hur fittan pulserade om den, jag kunde inte hålla emot en utdragen lång och skön orgasm som kramade om hans härliga kuk. Precis när jag kommit så drog han sig ur och sprutade värsta orgasmen över min mage och bröst. Han stoppade tillbaka den och vi fortsatte knulla en liten stund innan vi blev avbrutna och brast ut i skratt så vi inte kunde fortsätta. Kladdiga rörde vi oss mot duschen. Galet skönt och jag hade gärna knullat mer ute bland tomaterna i den värmande sensommarsolen.

1 kommentar: