onsdag 5 november 2014

Första natten!

Det var en lång resdag. Flygplansmat och lite sömn är sådant man får ta för en vecka i härligt klimat och med massa god mat. När vi kom fram till hotellet kändes det bra. 5 stjärnor, jättefin utsida, lobby, inredning och trevlig personal som tog emot oss. En riktigt lyxig känsla som ni vet att alla flickor tycker om. Vi kom upp på rummet där vi duschade och packade upp. Min man var klar innan mig och la sig på sängen och iakttog mig när jag plockade upp mina klänningar och skor. Han smekte sig och jag kände hur han njöt av att se på mig. Hans kuk såg riktigt inbjudande ut där han låg naken på sängen och smekte den sakta. Jag rörde mig sensuellt upp över sängen, pussade pungen, skaftet och magen upp till hans läppar som fick en kyss. Sen tog jag kuken i munnen och började suga. Jag tog den djupt med mycket saliv och den smakade så gott. Jag gned mig mot hans ben och kände hur våt jag var. Jag gränslade honom och gled ner över kuken. Hans händer smekte mig och han log mot mig. Jag kände hur han njöt. Jag red bara några sekunder innan jag kände hur allt drog ihop sig och det gick inte att hålla emot. Jag kom kraftigt, men alldeles för fort.
-Äntligen semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar