söndag 14 september 2014

Längtan.

Det är söndagkväll och jag är kåt. Min man är inte hemma och jag känner för att överraska honom när han kommer hem. Med mina sexigaste underkläder, ett par snygga klackar, tända ljus och fittan uppvärmd med glidmedel, står jag där redo att bli knullad bakifrån när han kliver in i vardagsrummet.

Skulle ni gilla det när ni kom hem?

Det dröjer innan han kommer hem så jag tar mig en varm dusch först så jag luktar riktigt gott och känner mig fräsch.

I duschen kunde jag inte låta bli att ta på mig själv, jag smeker min fitta med ena handen, upp mot magen å neråt igen, jag är så våt och blygdläpparna är svullna. Jag stoppar in ett finger, två fingrar, min andra hand smeker klitoris, mmm om min man kunde komma nu tänker jag. Jag vill ha kuk. Dildon med klitorisstimulator låg nära till hands, den fick duga för stunden. Med vibration på känner jag hur det pirrar och skakar i benen, jag är varm av duschens strålar som rinner ner över mitt hår, brösten och vidare över benen som nu är våta av både vatten och en skön orgasm.
När jag kliver ur duschen känner jag mig avslappnad och redo för kvällens hemligheter. Jag ser fram emot att göra så han njuter och han kommer garanterat att få komma i kväll. 

Jag skickar iväg ett lockande sms till min sexiga man så kanske han skyndar sig hem. 

Hur ser dina sexiga hemligheter ut denna söndag?
Dela gärna med dig med en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar