lördag 13 september 2014

Lek på bordet och sprut i munnen


Jag hade endast en söt liten minikjol på mig. Han satt i soffan och njöt av att se mig smeka mig. Mina fingertoppar som svepte över min kropp. Frestande visade vad som fanns under kjolen. Han tog fram sin kuk och började runka. Själv satte jag den sköna sugkoppsdildon på bordskanten och tog lite glidmedel som jag fördelade ut över dildon. Jag smekte mig och lekte med toppen av dildon precis i min öppning. Bit för bit sjönk jag djupare ner över den. När jag hade hela inne och klitorisstimulatorn låg emot just klitoris vred han på vibratorn och det pirrade till i hela underlivet. Jag smekte mig och såg honom i ögonen samtidigt som jag gled upp och ner på den hårda kuken på bordet. Han runkade sin samtidigt. Han lutade sig fram och lät sin tunga kittla min klitoris. Men jag sa ifrån. Han fick bara se och njuta. Jag kände mig lite som en porrstjärna som framförde ett nummer på scen. Min andning blev intensivare och jag ville nog känna den där sköna tungan ändå. Jag bad honom slicka mig och han var snabbt framme med sin mun mellan mina ben. Det var en underbar känsla med den stora hårda kuken i mig, de sköna vibrationerna samtidigt som hans varma tunga blev pricken över i där jag faktiskt inte kunde låta bli att skrika när musklerna i fittan drog ihop sig och pulserade i en utdragen, underbart skön orgasm.
Åh, jag skakade när jag reste mig upp från dildon. Han lutade sig tillbaka i soffan och jag tog hans kuk i munnen och började suga honom. Han runkade omväxlande som han lät mig suga. Jag försökte ta den så djupt jag kunde. Avslappnad och utan att tungan följer med ner i halsen. Han reste sig och jag satt på knä på golvet framför honom och gapade. Han ökade takten och jag förstod att han var nära. Han stönar och sprutar flera strålar i min mun och över mina läppar som blir alldeles kladdiga av sperma.

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar