måndag 8 september 2014

Monday morning quickie

Det var fantastiskt skönt att sova i sin egen säng igen. Jag vaknade utvilad men tidigt så jag passade på att leka med min mans kuk. Smekte den hård och tog den i munnen. Han smekte min rygg och sträckte sig ner för att smeka mig samtidigt som jag sög honom. Jag var redan våt och redo. Vi rullade runt och han kom in i mig. Vi kysstes och knullade intensivt under täcket. Det blev så varmt, ändå så sexigt. Han ställde sig upp och tog mina ben över sina armar. Samtidigt som jag smekte mig själv stötte han hårt och djupt. Det dröjde inte länge innan jag kom innan han sprutade över min mage och bröst. Med ett lugn i kroppen kunde vi duscha och göra oss i ordning för arbetsdagen. En perfekt start på en ny vecka.



1 kommentar:

  1. Hej vilken fin blogg ni har skulle ni vara intresserad av att länka varandras bloggar isåfall skriv till mig horny.boy.9238@hotmail.com

    SvaraRadera