onsdag 10 september 2014

Röra men inte se!


Jag slickade henne bakifrån. Hon blev riktigt våt och jag slickade lätt ner över klitoris upp över hennes anus där jag pressade tungspetsen mot hennes trånga analöppning. Hon hade faktiskt aldrig haft ögonbindel på sig under sex. Jag backade något steg och njöt av utsikten, hon är alltid så sexig med rumpan i vädret. Hon ryckte till när jag la handen på henne, men förstod snabbt att det inte var farligt. Hon ålade sig och såg ut att längta efter kuk. Jag stod och smekte min kuk i ena handen och hennes våta fitta i den andra. Jag retades med henne ett tag eftersom jag kunde se att hon var otålig men sen satte jag mitt ollon precis i hennes öppning och kände hur hon sakta gned sig mot mig för att jag skulle komma in i henne. Utan att röra henne med händerna förde jag in den en liten bit och drog ut den helt igen, sakta djupare för varje gång. Det kittlar så skönt när man sakta tränger in. När jag hade hela inne smekte jag hennes rumpa, höfter och pressade jag mig mot henne. Med ett fast grepp gned jag henne upp och ner mot mig. Hon andades in tungt och stönade långa utdragna stön. Sen började jag stöta in och ut, omväxlande hårdare med ett fast grepp runt hennes höft och omväxlande lätt med endast kuken som vår enda länk. Det är skönt att stöta hårt men jag uppskattar även att lätt, sakta och rytmiskt föra kuken in och ut så jag ryser av välbehag. Jag smeker hennes rygg och axlar där jag samtidigt passar på att ta ett fast grepp så jag kan stöta hårt och djupt. En hand smeker hennes rygg ner över rumpan och smiskar henne lätt. Den andra handen greppar hennes hår och för hennes huvud bakåt så hon får svanka maximalt. Jag tar henne hårt och håller henne i ett fast grepp, smiskar henne lätt på rumpan och njuter av hennes stön. Jag smeker hennes klitoris och släpper mitt hårda grepp om henne. Hennes stön dämpas av hennes muskler som drar ihop sig i magen när hon kommer.
Jag låter henne stå kvar på alla fyra med ögonbindel, lägger min kuk mot hennes mun och låter henne nyfiket smaka på den. Jag retas lite igen eftersom hon inte kan se. Jag för min kuk in, ut och ibland en bit ut ifrån så hennes hungriga mun och tunga får längta efter mer kuk. Jag hämtar den större dildon och låter den komma in i henne. Jag berättade inte så hon vet inte riktigt vad det är som plötsligt knullar henne bakifrån. Hon sjunker ner och lägger huvudet på fotpallen men har fortfarande rumpan rakt upp. Jag knullar henne omväxlande med min kuk och med dildon. Hon blir alldeles yr av intensiteten, ögonbindeln och värmen. Jag tar av henne bindeln och låter henne vila en stund på fotpallen. Hon lägger sig på rygg med huvudet på kanten av fotpallen och vill känna min kuk i munnen. Jag drar den över hennes putande läppar och upp över hennes haka. Hennes näsa kittlar min pung samtidigt. Hon tar tag om min kuk och börjar slicka undersidan på den. nafsar i den och sveper lätt med tungan under pungen. Hon får böja den framåt för att kunna få in den i munnen. Hon suger och sätter händerna på min rumpa. Det är otroligt skönt och jag börjar sakta jucka och försiktigt munknulla henne. Hon blir lite orolig över mina snabbare och allt djupare stöt så hon stoppar mig med sina händer mot min höft. Jag smeker hennes bröst samtidigt, lutar mig fram och leker med fingertopparna över hennes bultande klitoris. Hennes hungriga mun ökar takten blandat med att hon leker med tungan under pungen och runkar mig med ena handen. Jag känner på hennes rörelser när hon njuter extra av min behandling. Först ökar hon takten när hon är nära att komma och när hon kommer så stannar hon upp, kanske greppar hårdare om min kuk. Jag är själv nära. Jag tar själv över kuken och drar de sista dragen så jag kan tajma orgasmen med sprutet över hennes bröst. Mmm, första strålen, ah, andra skottet, ooh, tredje, gaah fjärde det pirrar och kittlar så underbart skönt från toppen av kuken som strålar ut i hela kroppen. Sperman rinner ner från hennes bröst, över axlar, ner i armhålorna och ner i gropen vid halsen som blir full av min sats. Hon smeker sina kladdiga bröst och ler mot mig. Jag lägger min känsliga kuk mot hennes läppar och hon kysser den ömt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar