onsdag 17 september 2014

Snabbis i köket!


Jag tycker om att vara fin, sexig eller avklädd hemma. När ska man annars vara det liksom. Man måste ta tillfället i akt. Sköna mjukisbyxor i all ära. Men ibland är det roligt med något annat.
Jag har en liten sexig minikjol som jag tycker om att ha hemma. Jag känner mig sexig och jag är väldigt tillgänglig.
När jag står och diskar eller lagar mat så kommer min man ofta och omfamnar mig bakifrån. Smeker mina bröst, greppar min höft och trycker sig emot mig. Han smeker baksidan av mina lår samtidigt som han kysser mig på halsen och berättar för mig hur sexig jag är.
Jag känner hur hans kuk växer och blir hård mot min rumpa. Han sträcker sig efter flaskan med rapsolja, han för upp sin hand full med rapsolja mellan mina ben och börjar smeka mig. Jag svankar och lutar mig fram över diskbänken så han kommer åt. Han för in sina fingrar i mig och jag hör hur jag gnyr av njutning.
Han tar lite mer olja och smörjer in mina skinkor. Jag kikar över axeln och ser hur han runkar sin hårda kuk med den oljiga handen. Han lägger den mellan mina skinkor och gnider den fram och tillbaka. Det kittlar i nervtrådarna när den glider över anus. Det glider så lätt och skönt med oljan. Jag ställer mig på tå och signalerar att jag måste få känna kuken i mig. Han sätter ollonet mot min öppning och han kommer sakta in i mig.
Han tar mer olja i sina händer och smörjer in mina bröst samtidigt som han knullar mig bakifrån. Jag stönar och biter mig i läppen. Jag rör mig mot hans sköna stötar och känner hur hans mage blir alldeles oljig av min rumpa. Åh det är så skönt, han smeker mig samtidigt på klitoris och jag kommer i en skön liten orgasm samtidigt som jag känner hur hans kuk rycker och pulserar djupt inne i mig. Han drar sig ur och sperman rinner ner på insidan av mina lår.

2 kommentarer:

  1. Hej, jag hittade precis er blogg , mycket upphetsande att läsa :)
    Kommer kika in fler ggr.

    Kram johan

    SvaraRadera