onsdag 19 november 2014

Sug den, kladda med sperman!



Männens dag idag?
Tacksamheten i att suga kuk. Tillfredsställelsen av att tillfredsställa. Att hängivet ge oralsex.
Att ge en man en skön avsugning och göra honom kåt, glad och tacksam. Precis som vi tjejer gör oss bäst. Porren kan anses ha en skruvad bild av sex. Det är mest män som konsumerar porr. Självklart är det en fantasivärld där frugan blir kåt av att hitta sin man med barnflickan och hoppar in i leken. En stunds verklighetsflykt. Lite som att se på krigsfilm även fast man inte vill gå ut i krig? Men varför ser då porren ut som den gör och varför njuter män av att se på det? Njuter man inte av det fungerar det ju inte så alltså finns det en anledning till att porren ser ut som den gör. Jag blir kåt av att min man kommer i min mun eftersom jag vet att han blir kåt av det. Jag kanske inte gillade det första gången jag testade. Men det är lite som att dricka kaffe. Har man lärt sig tycka om det kan man inte vara utan det. Jag njöt nyss av att ge min man en skön avsugning där han sprutade i min mun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar