söndag 8 februari 2015

Relax i svenska fjällen



Efter en lång dag ute i friska vinterluften så spenderade vi lite tid på en badanläggnings relax. Det känns lite knepigt att ta med bikinin till fjällen när det är vinter men får man en stund över är det ett mysigt inslag att besöka relaxen. De har flera olika bastualternativ som är mysiga men min favorit är bubbelpoolerna. Det var inte så mycket folk där så vi fick en pool för oss själva. Vi satt där en stund, tätt intill varandra, och planerade lite hur resten av kvällen skulle se ut. Vi smekte varandra lätt över benen och upp över låren för att snudda vid våra härligheter. Jag smekte upp under hans shorts och plötsligt hade jag hans kuk i min hand. Han kysste mig och njöt när jag sakta förde handen fram och tillbaka. Hans fingrar smekte utanpå mina bikinitrosor. En lätt svepning med hans hand över insidan av mitt lår för att sen smyga in under trosans kant. Mitt hjärta bultade när jag kände hur hans fingrar smekte min våta springa. Jag satt med ena benet över honom och det andra ut i mitten på bubbelpoolen. Som tur var så bubblade vattnet så kraftigt att ingen kunde se vår hemliga lek under ytan. Det omgivningen kunde se var att vi satt och pratade och pussades emellanåt. 
Plötsligt plaskar det till och jag ser hur två killar är på väg ner i samma pool. Den ena snubblar till då det är svårt att se vart man ska sätta fötterna. I ett försök att återfå balansen lyckas han sätta handen på mitt ben som jag har i mitten av badet. 
- Oj, förlåt. Säger han och ler mot oss. 
- Ingen fara, svarar jag och drar benet till vår sida av poolen.
-Hej förresten, säger han. 
-Hej, säger vi med ett leende på läpparna. 
De sätter sig till rätta i badet och vi sitter helt stilla. Försiktigt börjar min man smeka mig igen. Lätt och mjukt men han kommer inte åt riktigt eftersom jag har fört ihop mina ben. Jag pussar honom på halsen samtidigt som jag särar försiktigt på benen igen. Mitt ben kommer åt samma kille som nyss hade handen på mitt lår. Det pirrar till och jag drar tillbaka benet. Han tittar och ler. Jag ler tillbaka.  
Han blundar och lutar huvudet bakåt. Jag sneglar över på honom och ser att han är riktigt vältränad. Fina axlar och markerade bröstmuskler. Min man smeker mitt lår och trycker lätt för att sära mina ben på nytt. Jag blir kåt av hans hemliga lek under ytan och jag börjar fantisera. Jag sitter i en liten bubbelpool med tre killar. Tänk om jag skulle böja mig över till andra sidan och börja smeka deras kukar. En i varje hand, samtidigt som min man tog mig bakifrån. Jag kan nästan känna deras hårda villiga kukar i mina händer när det bultar av välbehag i fittan. Jag njuter av fingrarna som smeker mig och plötsligt märker jag att jag sitter ben mot ben med samma kille igen. Jag sneglar mot honom men han bryr sig inte. Han ligger fortfarande med huvudet bakåt och ögonen slutna. Jag greppar min mans hårda kuk igen och börjar runka honom. Sakta och ljudlöst, utan några extra vågor i poolen. Båda killarna ligger tillbakalutade och njuter av det masserande varma vattnet. 
Jag tittar försiktigt på honom jag har mitt ben emot samtidigt som jag försiktigt låter min fot svepa längs hans smalben upp mot hans knä. Ingen reaktion. Foten fortsätter upp över hans lår och när jag kommit halvvägs ser jag hur han lyfter på ögonbrynen och tittar på mig. Jag stannar upp och det pirrar i hela kroppen. Han ler med ett sött leende och sluter ögonen igen. Jag känner pulsen i hela kroppen, det bultar hårt. Jag fortsätter upp med min fot, särar maximalt på mina ben och får sträcka mig lite för att nå över till hans mage. Min man ler och skjuter oss lite närmare honom i den lilla poolen. Jag håller hans hårda kuk samtidigt som min fot sakta vandrar ner mellan benen på den andra killen. Försiktigt knådar jag med mina tår och trampdyna och känner hur han växer och blir hård. Jag fantiserar om hur jag rider en kuk samtidigt som jag har en i munnen. Men på allmänna badhus får man smyga. Den andra killen lägger sin hand över min fot och trycker sig emot den. Han lyfter den åt sidan och gör något några sekunder sen lyfter han tillbaka den igen. Han knäppte upp sina badbyxor så nu kan jag smeka hans nakna kuk som står hård upp över hans mage. Jag blir otroligt upphetsad av att känna hans hårda kuk mot min fot. Han smeker mitt smalben och fot samtidigt som jag tåar hans kuk. Jag känner hans varma ollon och försöker smeka det med mina tår. Han greppar min fot med båda sina händer och gnider sig sakta emot utan att väcka någon ovetandes uppmärksamhet. Jag försöker dämpa min egen andning när jag känner hur det drar ihop sig i fittan. Jag stönar ljudlöst men känner hur jag okontrollerat greppar hårdare om min mans kuk samt trycker min fot emot den andra killens kuk. Han tittar upp och ler mot mig och det känns skönt i hela kroppen. I samma stund tittar hans kompis upp och blickar över på den stora klockan på väggen bakom oss. 
-Du de stänger ju nu, säger han till sin kompis. Vi måste gå och duscha. 
-Ja, oj vad klockan går fort säger den andra killen och liksom rättar till något under ytan. han ler mot oss och strax efter reser de på sig och försvinner mot omklädningsrummen. Han hade en stor bula som han snabbt skymde med handduken.
-Aah, vad skönt, viskar jag. 
-Mmm, sexigt, svarar min man, kom så går vi och duschar. 
På darriga ben gick jag till omklädningsrummet och var nästan lite förargad över att det inte var gemensamma duschar. Jag kände hur det bultade mellan benen när jag tvålade in mig i duschen och kunde inte låta bli att fantisera om att ha två män tätt intill i duschen, en framför mig och en bakom. Den ena som kysser min hals och som jag svankar emot. Hur jag känner hans stånd som ligger mellan mina skinkor. Den andra framför mig, kyssandes, smekandes, båda som ger mig all deras uppmärksamhet. Fyra händer på min kropp, två utforskande munnar som kysser och slickar, två hårda kukar. Sköna vackra hemligheter och kvällen har bara börjat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar