söndag 26 juli 2015

Min fox!

Ni vet spänningen när man träffar någon som man har sex med för första gången. Hur man inte riktigt vet vad man har att vänta, hur det ska kännas och hur man klickar i sängen. Jag har precis haft ett sådant spännande möte. Först spanar man in och jag måste säga att jag verkligen gillade utseendet på den här sexiga och eleganta lekkamraten. Snygga former och härlig färg. Utseende och uppförande är inte allt. Men efter att ha spanat in formerna en stund ville jag bara slita med mig denna fox in i duschen. Första intrycket är lyx. Jag älskar lyx och jag tänder på det.
Sagt och gjort, Jag lät kläderna falla och drog med mig min nya lekkamrat in i duschen. Efter en snabb dusch tog jag en klick glidmedel och lekte ut över både mig och den läckra dildon. Jag lutade mig mot väggen som nu var varm av duschvattnet och smekte mina blygdläppar med dildon. Materialet känns mjukt och skönt och konsistensen är olik någon av mina andra dildosar. Sakta förde jag in den. Juckade mig ner över den samtidigt som jag tryckte den sakta in i mig. 
Mmm, så skönt. Snygg, elegant och skön. Jag kände direkt att det här kommer bli en bra stund i duschen. Jag startade vibratorn och njöt av stimulansen mot g-punkten. Jag har ganska lätt för att komma och jag får fontänorgasm vid rätt stimulans. Jag ville inte komma för fort, så jag förde den sakta ut igen. Retades, smekte mig, lät den kittla klitoris med sina sköna vibrationer. Jag var så våt och tröck mina safter bakåt med dildon. Kände hur det kittlade när anus blev halt av mina safter. Mina fantasier föll direkt in på analsex. Tanken på en skön kuk som sakta glider in i det, för mig, fortfarande något förbjudna hålet. Dildon burrade så skönt i mellangården med lätta cirklar över anus och även upp över klitoris. Jag lät vattnet rinna över den, gnuggade den ren med min hand och förde upp den i min våta fitta igen. Direkt infann sig den sköna känslan när dildon stimulerar min g-punkt. Jag skulle kunna komma direkt men drog ut på det för extra njutning. Desto längre jag väntar ju skönare blir det när jag kommer. Snart kan jag inte hålla mig längre och låter den sköna dildon ta mig till högre höjder. Jag känner hur ryggen glider neråt mot kaklet och hur benen skakar samtidigt som jag på något vis lyfter fittan. Jag borde koncentrera mig på att hålla balansen men njutningen tar över och jag känner hur jag kramande exploderar i fittan. Mmm, underbart.

Jag anser att man inte kan ha för många olika modeller av dildos. Det gör det roligare att använda dem. En ny dildo är ju också en given lekstund för egen tid eller tillsammans med en partner.

Vi har hittat en underbar sida som förgyller våra sköna stunder, kolla in Viktorvilma.se, de har bra köpevillkor, fraktfritt över 499:-, diskret frakt såklart, snabba leveranser på 2-3 dagar och 30 dagars öppet köp om du registrerar dig på deras sida. Skaffa er något kul för en skön stund. Trevlig helg!



Glöm inte ett skönt glidmedel som förhöjer stunden, speciellt med leksaker:
Denna har örter som sägs höjda sexlusten, men min lust har hittills inte behövt hjälp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar