fredag 4 december 2020

Snickarglädje!

Vi har en lätt bekant genom gemensamma fritidsaktiviteter. Vi började umgås lite mer över ett projekt vi hade och det ena ledde till det andra. Efteråt skrev han ett långt meddelande för att känna av läget, respektfullt och bra. Det märktes att han tyckte om att skriva. Jag bad honom utveckla det, skriva det mer som en novell. Jag tycker det var välformulerat så jag kopierar och klistrar in, lite som ett gästinlägg. 

...

Jag har länge tyckt bra om er båda som personer. Den värme, glädje och genuinitet ni båda utstrålar. Det syns att ni har roligt ihop och är ett grymt stabilt par. Båda med glimten i ögat. När ni började prata om erat bastubygge där hemma och jag som är utbildad snickare just nu har en hel del tid över kände jag att jag verkligen hade lust att hjälpa till. Jag kunde inte för en sekund tänka mig vad det skulle leda till och jag hade absolut inga sånna intentioner. 

Det kändes roligt att komma hem till er och se hur ni hade det. Väldigt välkomnande att börja med lite mat och samtal, både om våra gemensamma intressen och det stundande bygget. Det kändes liksom roligt redan där. 

Min bild av hur bra ni passar ihop stärktes under de dagar jag var där. Ni känns så kompatibla. Inte många par man ser ägna varandra så mycket tid och korta stunder av uppskattning. En puss, en handpåläggning. Det gör så mycket. Jag ska inte sticka under stolen med att jag tycker hon ser fantastiskt bra ut. Tyckte till och med om att se honom klappa henne på rumpan även om jag på ett sätt ville göra detsamma men man i en kompisrelation inte tillåts sånna manövrar. Trodde jag. 

Det tog inte så lång tid att snickra ihop den där bastun. Men några träffar blev det där det snickrades på både två och tre personer. Vi pratade massor under bygget, under middagar och i fikapauser. Den natten jag övernattade i er gäststuga erkänner jag att jag låg och tänkte på att ni säkert har het sex där inne i det andra huset. Oj, vilka fantasier och jag hoppas det inte är olämpligt att jag avslöjar att jag tog lite på mig själv innan jag somnade den natten. 

Så kom invigningskvällen. Det blev vi tre som skulle premiärbasta. God mat, ett glas vin, härlig stämning med nya redan goda vänner. Bastun var rejält varm och vi var uppspelta över vårat fina bygge. Vi tog ett snabbt dopp vilket var iskallt men uppfriskande. Tillbaka i bastun så pussar ni varandra och jag känner hur jag hänger kvar eller flackar med blicken, jag vet inte. Eran puss är någon sekund för lång. Jag kände att jag inte vill möta någon blick precis efter så jag hoppade upp på översta britsen. Det var många känslor där och då. Jag kände att min kuk hade blivit lätt svullen under handduken och jag vet inte riktigt varför. Värmen, vinet och den trevliga stämningen. Bastu i sig är ju också lite sexigt. Hon rullade bakåt med huvudet och tittade till mig, ser hon bulan kanske det är kört tänkte jag. Hon kanske rusar ut och känner sig obekväm. Han kanske nitar mig för att sitta med stånd i deras nya bastu, vad vet jag.

Det kändes genast bättre när hon vände sig mot honom och kysstes. Han smekte hennes ben utanpå handduken. Upp och ner några gånger. Hans smekningar över hennes lår kändes som pirrande ilningar i min kuk. Så drog handen försiktigt med sig handduken upp och det fick min bula att svaja till. Tankarna for igenom huvudet. Bjuder de in till detta nu eller vad är det som händer? Han tittade på mig som något ställd mötte hans blick. Hon vände sig mot mig och jag vände bort min blick som man gör i en situation när man är osäker. Jag liksom låtsades inte se någonting från min läktare ovanför. Men hon lutade sig åt mitt håll. Hasade några decimeter på britsen och lade sitt huvud mot mitt lår. Jag mötte hans blick som för att kolla vad det är som händer. Hans blick var lugnande, som att det var okej. Puh. En oviss känsla släppte och ett välbefinnande strömmade genom kroppen. Ett välbefinnande som kändes speciellt i skrevet. Han böjde sig ner, smekte upp hennes handduk ännu längre, kysste hennes lår uppåt. Jag kunde inte riktigt se hur han började slicka henne pga vinkeln och handduken. Men hennes uppskattande stön var underbara. Hennes huvud låg på mitt lår, en decimeter från min kuk. Hennes hand smekte utanpå handduken. Retsamt nära mitt skrev. Samtidigt njöt hon av hans tunga så jag förstod att precisionen inte var det viktigaste. Hon lät ganska snart sin hand hitta fram till och smeka över min kuk. Den blev snabbt hård av hennes ömma behandling. Jag drog försiktigt handen över hennes huvud, genom hennes hår. Hennes hand lyckas enkelt svepa av handduken och få bättre grepp om min savande kuk. Jag stönade helt klart till när hon började runka den. Så sjukt skönt kändes det. Han slickade och pullade henne, min kuk stod stenhård rakt ut över hennes glittriga ögon. Våra blickar möttes, hennes leende, tillsammans med hennes förande hand bjöd in min kuk till hennes läppar. Min svettiga pung dinglade mot hennes panna men hon verkade inte bry sig. Hon fortsatte runka min kuk över sitt ansikte, slickade undersidan av den och sög lätt in ollonet. Samtidigt smekte hon sin man genom håret och såg ut att njuta av att vara i centrum. Han ställde sig upp och la sin kuk mot hennes fitta, smekte den upp och ner, försiktigt över klitoris. Sen trängde han in och hon kramade till om min kuk med handen. Han knullade henne sakta. hans händer smekte henne samtidigt. Över brösten, magen och benen. Jag kände mig nästan dum som bara satt där med min kuk. Samtidigt nådde jag inte riktigt att tillföra något och hon såg ut att njuta ordentligt ändå. Hon rullar runt, ställer sig på alla fyra och svankar mot honom, han tar henne bakifrån. Hennes bröst bumpar mot mitt ben. Våra blickar möts. Uppskattande smeker jag henne över håret. Hon kommer nu åt att suga min kuk ännu skönare. Jag särar mina ben och ger mig hän åt hennes sköna mun som suger så skönt. Min kuk känns stenhård när hon kryper upp och kysser mig. Hon klättrar upp och sätter sig gränsle över mig. Kysser mig och gnider fittan mot min kuk som ligger mot min mage. Det känns närmast overkligt med stämningen i bastun, alla endorfiner som sprutar hejvilt, pirret och känslan när hon sakta glider ner över min kuk och börjar rida den. Hon känns riktigt våt och upphetsad. Hela hon är hal, glansig av svett. Vi glider lätt emot varandra. Jag hör på hennes andning att hon är ganska nära att komma. Jag kollar snabbt på honom som tar en liten vätskepaus. Mina händer har ett stadigt grepp om hennes höft och hon bottnar min kuk och gnider sin klitoris emot mig. Hon stönar, skakar och vibrerar när hon kommer. Jag var väldigt nära att spruta hejvilt själv, men lyckades hålla mig med några millisekunder. Hon sitter stilla på min kuk. Han sträcker fram vatten till oss båda som vi gladeligen tar emot. Hon dricker några klunkar, fnissar och rör sig prövande fram och tillbaka. Jag märker att hon fortfarande är känslig. Hon kliver sakta av mig påtagligt påverkad av värmen, orgasmen och ansträngningen. Hon kysser honom, kommer tillbaka till mig, kysser mig med, lite retsamt. Min kuk ligger fortfarande hård. Hon drar sitt pekfinger över ollonet, ner över skaftet på min kuk och frågar med ett leende, du skulle sova kvar va? Va, ja. gärna. Hon gör en sista svepning med handen över kuken och studsar iväg för ett dopp i sjön.

Jag och han rör oss sakta mot sjön med svajande kukar. Det är rätt så skönt ändå att känna den blodfylld och tung när man går. Vattnet är iskallt och det blir ett snabbt dopp och ett snabbt avkylande av de nedre regionerna. Samtidigt ett enormt uppvaknande för huvudet. Friskt och klart. Hon står redan i duschen, han gör henne sällskap. Hade det inte varit pga platsbrist känns det som även jag hade varit välkommen in. Men det är ingen lång väntan innan det är min tur. 

När jag kommer ut från duschen ligger båda på sängen. Hon ler mot mig och klappar bredvid sig och jag intar lydigt och villigt denna plats. Vi ligger tätt intill med henne i mitten. Hon kysser oss båda omväxlande. Våra fria händer smeker varandra. Hon ligger på rygg med en kuk i varje hand som hon sakta runkar. Hon lägger sig på sidan mot mig, han tränger in i henne bakifrån medan vi kysser varandra. Jag smeker henne samtidigt men hon stoppar min hand. Tillsammans runkar vi min kuk istället. Hon byter sida, jag tränger in i henne. Så skönt, varmt och omslutande, De kysser varandra jag kysser hennes nacke. smeker hennes kropp. Vi byts av några gånger. Hon suger honom medan jag tar henne på sidan. Hon vänder upp blicken mot mig och vi kysser varandra.  Hon vänder om och suger mig medan hon blir tagen bakifrån på alla fyra. Jag lägger mig till rätta i en 69a med henne över mig. Jag känner direkt respons på hennes njutning när min tunga börjar leka med hennes klitoris. Hon suger min kuk och det känns underbart att slicka henne samtidigt som han knullar henne. Maximal njutning på tre. Jag tror hon kommer samtidigt som han. Han stannar upp med kuken hela vägen in och jag kan känna hur hela rummet pulserar av njutning när det går för honom. 

Jag ligger kvar på rygg och hon är snabbt över mig. När min kuk glider in känns det sådär oförklarligt spännande igen. Sperman gör att det glider lätt men när hon ridit en liten stund blir det ändå någon slags strävhet i glidet. Ah, hela vägen in. Hon rör sig rytmiskt fram och tillbaka. Kysser mig, jag drar mina fingrar över hennes rygg upp och ner flera gånger och ner för att greppa hennes höft där hon rider. Hon uppfattar på min andning att jag inte skulle hålla tillbaka länge till. Hon började själv gny, andas mer intensivt och hennes muskelsammandragningar var underbara, det gör det omöjligt för mig att hålla tillbaka, jag juckar intensivt upp i henne och hon klamrar sig fast för att bottna min kuk då vi båda kommer samtidigt. Wow, så skönt. Hon faller ihop på sidan och han smeker henne över ryggen.

Jag tror jag vill ta en dusch till, stönar hon lågmält. Vi delade säng alla tre den natten. En ny spännande upplevelse och en trevlig morgon följande dag. Men det kanske jag kan spara och skriva om nästa gång?

Slutligen vill jag vill bara meddela att vilka snickarprojekt ni än vill ha utförda framöver så är jag intresserad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar