tisdag 29 juli 2014

Sommar, nakenbad och ansiktssprut!

Vädret den senaste tiden har ju varit helt otroligt. Vem blir inte extra sugen av detta väder? Vi åkte till vårt strandhus för en mysig kväll där vi grillade, lyssnade på skön musik och tog något glas rödvin. Allt som behövs egentligen för att komma i en skön sinnesstämning. Vi satt och såg när solen sakta började sjunka ner i vattnet och vi bestämde oss för att också doppa oss. Nakna så klart. Det är så skönt med ljumma sommarnätter och nakenbad. Samtidigt som det är lite läskigt att vara just helt naken i vattnet bland stora Gäddor och Karp.
Efter vi doppat oss så tog vi en dusch tillsammans. Tvålade in varandra i smekande rörelser samtidigt som vi kysstes under takduschens strilande varma vatten. Baby ställde sig med ryggen emot så jag kunde tvåla in hennes bröst samtidigt som min lätt bultande kuk låg mot hennes skinkor. Vi tog god tid på oss och blev ordentligt rena. Nästan lite dåsiga av värmen i duschen. 
Vi torkade oss och hamnade på divanen. Baby satte sig på knä mellan mina ben och började kyssa min kuk. sakta och mjukt kände jag hennes läppar nyfiket treva sig fram samtidigt som hon då och då såg mig i ögonen och jag uppskattande mötte hennes blick. Min kuk svajade till av välbehag och la sig åt sidan vilket gjorde plats för baby att börja kyssa även pungen. Hon lät sin tunga kittlande virvla fram och tillbaka. Min kuk blev allt mer hård innan hon följde skaftet på den hela vägen upp och slöt läpparna om mitt ollon. Den känslan när hennes varma och våta mun omsluter min trånande kuk är oslagbar. Jag stönade uppskattande när hon började suga mig. Min ena hand svepte över hennes hår och ner över hennes axlar och rygg. Bland det bästa jag vet är när hon suger och jag samtidigt kan komma åt och smeka henne över rumpan. Men nu satt hon på golvet nedanför mig så jag nådde inte ner. Men jag smekte henne över ryggen samtidigt som hon duktigt försökte ta min kuk allt djupare. Hon jobbar på men har lite svårt för att få den hela vägen ner. Men det är galet skönt när hon försöker och tar den så djupt hon kan. 
Det hade varit en lång dag och vi var båda lite trötta. Jag trodde jag skulle få en relativt snabb skön avsugning för att sen göra kväller. Men baby hade andra planer. Efter hon sugit en stund sa hon åt mig att lägga mig på rygg. Jag trodde hon ville rida mig. Men istället lägger hon sig över mig i en 69:a och fortsätter suga mig intensivt. Mina händer smeker hennes rumpa och jag kysser henne på insidan av låren, över hennes läppar och låter tungan snudda vid hennes springa. Hon är våt. Jag låter tungan sära på hennes läppar och jag slickar henne sakta fram och tillbaka från klittan till slidan. Hon blir fort ännu våtare. Jag fortsätter att suga mjukt blandat med lätta tungrörelser. Hon stannar upp ibland och njuter av min tunga. Ibland känner jag hur hon istället suger allt mer intensivt när hon tycker det blir extra skönt. Min kuk blir alltid extra hård av att höra eller känna att hon njuter av min behandling. Mina händer smeker henne över ryggen blandat med att hålla ett fast grepp om hennes små skinkor när jag slickar henne allt mer intensivt. Min haka trycker mot hennes venusberg och hon rör sig lätt emot mig. Jag känner hennes allt mer intensiva mun runt min kuk som gör att hennes stön hörs dovt. Vi ökar takten. Jag har nästan kramp i både tunga och haka som hon pressar sig mot. Hon stönar och jag känner hur det rinner ner i min mun. Jag kan inte sluta slicka henne när hon njuter så. Hon fortsätter stöna och det kommer mer och mer. Hon sprutar i mängder över mitt ansikte och mun. Det mesta får jag rakt ner i halsen. Hon kommer så mycket att jag inte får luft. Jag rullar över henne på sidan och måste resa mig en stund för att få koll på alla vätskor. Hon njuter. Jag tar lite vatten och smeker henne över rumpan och säger åt henne att ställa sig på alla fyra. Min stenhårda kuk glider sakta in i hennes trånga blöta fitta. Vi ser ut över vattnet och solen har gått ner men himlen är rosa och vacker. Det är en magisk känsla. Jag för min kuk sakta in och ut. smeker henne över ryggen och ner över brösten. Min hand letar sig ner mellan hennes ben men hon tar bort den igen. För känsligt. Jag lutar mig lätt bakåt och reser samtidigt med henne upp. Kysser nacken, smeker brösten, gnider oss sakta mot varandra. Hon snurrar runt och gränslar mig. Jag rättar till mig i soffan och hon börjar rida. Hon ökar takten. Jag känner att jag är nära. Hon ler och slänger med sitt hår. Jag ser hennes beslutsamhet att få mig att komma. Jag stönar allt högre innan jag sprutar djupt i henne. Hon kysser mig. Vi är varma och svetten rinner. Det är kladdigt. Det är underbart. 
Ingen vet om våra härliga, sköna och vackra hemligheter i strandhuset. 



1 kommentar: