söndag 3 augusti 2014

Spökar det på Herrgården?

Det är äntligen dags för mitt första inlägg på bloggen. Tanken är att vi ska skriva här båda två. Hoppas ni kommer vara snälla och uppskattar att vi delar med oss av våra hemligheter? Ni får gärna skriva snälla kommentarer och utbyta idéer med oss.

Jag uppskattar att komma bort från vardagen. Känna att man inte behöver ta allt ansvar man har hemma. Arbeta, laga mat, dammsuga golven och plocka undan disk osv. Ni vet när man släpper den biten och kan fokusera på varandra. Jag kallar det kvalitetstid. 
Hotell brukar alltid göra mig extra sugen på sex. Speciellt gamla mysiga herrgårdar som för tankarna åt "Eyes wide shut".  Och det var till ett sådant ställe vi skulle den här gången. Jag får klä upp mig med klänning. Min man har skjorta och slips på sig. Nåväl vi skulle ut på landet och det är fortfarande väldigt varmt så klädseln blev ändå ledig den här gången.

När vi svängde in i allén upp mot herrgården så fick jag en känsla av välbehag i kroppen. Huvudbyggnaden är stor och i väldigt bra skick för sin ålder. Det finns många gamla herrgårdar mitt ute i skogen som ingen tagit hand om. Med en gul eller röd fasad som inte målats på 40 år. Den här herrgården har kvar all sin gamla charm men är totalt renoverad med en vit och fräsch fasad precis som jag tycker om. Det är stora gröna gräsmattor, fantastiska rabatter med rosor i olika färger. Perenner och liljor blandat med en del barrväxter i olika stenpartier. Vi kunde köra hela vägen upp till dörren där man rundade en stor fontän med bilen. Man känner sig lite som en prinsessa vid sitt slott. Vi tog vårt bagage och gick upp för den breda stentrappan. Min gentleman öppnade den stora tunga dörren som ledde in i hallen. Det var ingen där. En fint snidad trapp ledde upp till övervåningen men just över hallen var det full takhöjd. Där hängde en otrolig kristallkrona som gav en känsla av lyx. 
Vi ropade hallå, men det var ingen som svarade. Avlägset hördes en gräsklippare men den syntes inte till när vi blickade ut över ägorna. Vi ställde ner väskorna och började se oss omkring. Vi hittade till en sal som vi förstod att det serverades middag i senare på kvällen. Kanske var det även där vi skulle sitta och äta frukost i lugn och ro i morgon. Några dörrar var låsta så vi bestämde oss för att fortsätta upp på övervåningen. I trappan hördes gräsklipparljudet tydligare och jag tänkte att jag skulle titta ut genom fönstret för att se om någon var på väg mot byggnaden. Jag fick hjälp att komma upp samtidigt smekte min man mig över rumpan under klänningen. Han skulle bara veta hur upphetsad den här miljön gör mig. Jag ville självklart bjuda honom på en trevlig syn samtidigt som jag kikade ut genom fönstret så jag svankade så allt syntes i hans vinkel. När jag blev medveten om att han plockat upp kameran glömmer jag för en stund varför jag klättrade upp och börjar istället posera i det runda fönstret och den maffiga fönstersmygen. 
Samtidigt hör vi den tunga dörren smälla igen. Det var mannen på gräsklipparen tillika innehavaren av godset. Jag får bråttom ner igen. Fnissandes rättar jag till klänningen och vi skyndar ner för trappan. Rödblommig om kinderna checkar vi in. Tydligen som de enda gästerna för natten. 
Vi fick en timme på oss innan det var dags för den förbeställda trerätters menyn. 
Rummet var så fint. Gammal stil men renoverat och fräscht. Soffa och fåtöljer i barockstil. Likaså en stor spegel med ram från samma tid. Sänggaveln var klädd med tyg i sammet som matchade gardinerna. På det lilla sidobordet stod en liten flaska champagne och lite mörk choklad. Känslan av lyx blev genast starkare. Vi log mot varandra och min man höll redan på att öppna champagnen. 
-Skål för en trevlig kväll. 
-Mmm, skål. Det kommer bli en riktigt bra kväll, svarade jag.
Vi kysstes och han hjälpte mig sakta ur klänningen som fick falla till golvet. Han drog fingrarna genom mitt hår och en hand knäppte upp min Bh. Hans händer svepte ner över ryggen och över rumpan. Plötsligt stod jag där helt naken framför honom. Jag vände mig om och hans händer smekte mina bröst samtidigt som jag svankade och tryckte mig mot honom. Han kysste min hals. Hans ena hand letade sig ner till insidan av mitt lår och sakta upp igen. Han la handen med ett lätt tryck över min fitta. Värmen från handen fick det att bulta ännu mer i mig. Jag stod där avklädd, utlämnad och naken i hans armar och längtade efter passionerad sex när han frågar om vi ska ta en dusch innan middagen.
-Mmm, viskar jag.
Vi hjälps åt att ta av honom kläderna och han går bakom mig in i duschen. Jag känner att hans kuk blivit halvhård mot min rumpa. 
Duschen är stor och rymlig och en skön takdusch rinner över oss båda. Vi fortsätter kyssas under vattenstrålen och min ena hand kupar jag om hans pung. Kuken växer sig långsamt hårdare. Han smeker mig samtidigt. Jag är galet våt av stämningen. Av miljön på den fina herrgården och av att jag vet att vi kommer ha hett sex innan kvällen är över. Jag sätter mig på knä och kysser hans kuk. Låter tungan snudda vid pungen. Slickar skaftet upp och ner och känner hur det varma vattnet rinner ner över kuken och i min mun. Jag sluter läpparna runt den och börjar suga. Den blir genast riktigt hård och han stönar av min behandling. Mina händer smeker baksidan av hans vältränade ben och upp över hans skinkor. Jag hjälper till med händerna runt skinkorna att föra kuken djupt i min mun. Han avbryter mig och kysser mig innan han låter mig fortsätta suga. Omväxlande lätt och över ollonet och ibland djupt och lite snabbare. Han avbryter mig igen för en kyss. Men nu tar han tag i mig och reser mig upp. Vänder mig om och känner med ena handen hur våt jag är. Jag svankar ståendes med händerna mot kaklet och rumpan under det sköna varmvattnet som rinner ner över oss. Jag känner hur hans kuk  glider i min springa. Jag svankar ännu mer och han kommer in i mig. Hans händer smeker mig över ryggen, runt över brösten, ner över låren. Han smeker min klitta när jag börjar röra mig mot honom. Varje centimeter av hans kuk känns underbar när den fyller mig.
Plötsligt knackar det högt på dörren. Det är damen i paret som äger herrgården. Hon ansvarar för middagen och undrar om vi inte ska komma och äta. Vi hade ingen koll på klockan men det hade visst gått betydligt mer än en timme. 
Vi gjorde oss i ordning och gick ner till matsalen. Jag hade en färgglad persikofärgad klänning på mig och högklackade skor med strass. Min man hade skjorta och byxor. Hon tog emot oss med ett leende och hjälpte oss sätta oss vid ett bord. Hon hade redan ställt fram lite bröd, smör och vatten på bordet. Hon försvann ut i köket och vi log mot varandra. Hon passade upp på oss med gott vin och fyllda vattenglas, hon skämde bort oss med uppmärksamhet. Det märktes att vi var de enda gästerna för kvällen. Hon berättade om herrgården. Hur de drev den och kort om dess historia och spöken, som hon sa fanns på alla herrgårdar. Men kunde se dem i fönstren sa hon med allvar i rösten som för att skrämmas innan hon skrattade till och lättade upp stämningen. Hon serverade oss En fantastisk tre rätters meny. Först Rimmad lax och kallrökt hälleflundra med små pickels. Varmrätten var gös, färska primörer och en god limesås. Efter maten fick vi en lagom söt chokladkaka. Vi njöt av maten och den för oss romantiska miljön. Efter vi var klara vid bordet så föreslog damen att vi skulle förflytta oss till det hon kallade för salongen. Det såg ut som ett gammalt bibliotek med Chesterfield möbler och gammalt mörkt trä. I hyllorna stod gamla böcker och på ett bord stod en jordglob. Med ett vinglasen i händerna förflyttade vi oss in i salongen. Min man satte sig i en chesterfieldsoffa och jag sjönk ner i hans knä. Vi fnissade och pratade om den goda maten och vilket mysigt ställe vi hamnat på. Synd att paret som hade gården såg ut att vara 65 plus och inte bjöd in till några sexuella fantasier med oss som enda gäster för natten. Damen kom in och ställde vinflaskan på ett bord och undrade om vi ville ha något annat. Vi var nöjda så hon tackade för sig och försvann ut. Vi började kyssas. Jag satte mig gränsle över min man i soffan och höll om hans huvud med mina händer när vi kysstes. Han händer letade sig upp under min klänning och smekte mig över rumpan. Jag ställde mig upp och rörde mig sensuellt framför min man. Smekte mina bröst ner över magen och lät klänningen följa med mina händer upp igen. Vände mig om och dansade framför honom med händerna som allt oftare smekte upp klänningen så han kunde se min rumpa. Jag sneglar över axeln och ser att han dragit ner sin gylf och tagit fram sin kuk. Den ser stenhård ut. Jag ler men rynkar på ögonbrynen. 
-Här? Verkligen? 
-Mmm säger han. Jag tror de har gjort kväller. 
Jag sveper ena benet över hans huvud så jag står med ansiktet mot honom igen. Tar tag om hans kuk och tar den i munnen. Den kan inte bli hårdare. Jag sätter mig gränsle över honom igen och låter den hårda kuken komma in i min alldeles våta fitta. Hela vägen. Jag trycker mig och gnider mig sakta emot samtidigt som jag hör hur jag gnyr av välbehag. Hans händer håller ett fast grepp om mina höfter och han trycker sig emot mig. Jag kan inte hålla emot. Jag kommer på en gång. Musklerna bara drar ihop sig och jag njuter. Jag sitter kvar en kort stund på hans kuk. Han smeker mig över ryggen och viskar att han tycker det är härligt när jag kommer. Han signalerar att han vill upp under mig. Jag reser mig upp och han tar min hand och leder bort mig till fönstret. Jag ställer mig som om en polis skulle visitera mig. Eller, jag kanske inte skulle svanka riktigt så mycket då.
-Tror du på spökena i fönstren? Frågar jag.
-Ja, svarar han. De vill ha lite romantik så de inte blir elaka.
Jag tittar ut genom fönstret, det är nästan mörkt och man ser bara de upplysta områdena ute på gården. Han börjar knulla mig bakifrån. Jag njuter av den härliga känslan av hans intensiva beröring och kuk som stöter hårt in i mig. Han slutar och lägger mig på rygg i den djupa fönstersmygen. Han lägger båda mina ben över ena hans axel, håller om dem och fortsätter knulla mig. Han drar sig ur, smeker mig och för in två fingrar. 
-Nej nej nej inte här, säger jag. Han kan få mig att spruta mängder när han stimulerar min g punkt. 
-Jo, säger han och fortsätter smeka mig. 
Jag kan inte hålla emot och känner hur blött det blir, Jag vrider och vänder på mig men fortsätter bara komma. Hans hand lugnar sig och hans andra hand smeker mina bröst. Jag skakar av den kraftiga orgasmen. Min hand letar sig fram till hans hårda kuk och börjar runka den. Hans fingrar börjar åter röra sig mot min g punkt och jag kommer kraftigt igen. Samtidigt som jag känner hur det rycker i hans kuk och hans sperma sprutar ut över mig. Han stönar  med något dämpat välbehag som om någon kunde höra. 
-Det var en skugga som rörde sig på gårdsplanen, säger han. 
-Vaa, svarar jag? Och reser mig upp hastigt. En dörr knarrar och går igen i det tysta huset. Fotsteg hörs. Min man trippar tyst bort och hämtar servetter på ett bord och börjar torka efter min fontänorgasm i fönstersmygen. Jag rättar till klänningen och hjälper till fnissandes. Fotsteg hörs. Vi håller andan och tror att dörren till salongen ska öppnas. Det gör den inte. Vi tar våra saker och smyger mot den andra utgången som leder bort till där vi har vårt rum. Vi duschar och kryper ner i sängen med de sträckta lakanen och de gigantiska kuddarna. Jag lägger mig tätt intill på hans arm och han omfamnar mig. 
-Tror du att de såg oss utifrån, eller hörde oss? Undrar jag.
-Vad gör det? De tror nog bara att det spökar i fönstren, säger han och ler. 
Jag ger honom en puss och vi somnar ganska snabbt. 

Frukosten serverades till vår förvåning inte i matsalen, utan i salongen. Det var ingen buffé som vi verkligen brukar njuta av när vi bor på hotell. Fullt förståeligt eftersom vi var de enda gästerna. Vi fick istället välja från en begränsad frukostmeny. Damen behandlade oss lika vänligt på morgonen som vid middagen dagen innan, vilket kändes skönt. Men visst tyckte jag att hon tittade annorlunda på oss nu. och varför torkade hon fönstersmygarna med dammtrasa när vi åt frukost? 

Våra Hemligheter eller våra och värdparets?  
Det var i allafall Vackra hemligheter.
  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar