tisdag 12 augusti 2014

Att få orgasm samtidigt

Nytvättade lakan, vita och fräscha med en underbar doft av sköljmedel. Ett sken från ett stearinljus var allt som lyste upp rummet. Lukten av hennes nytvättade hår förstärkte den fräscha känslan.
Baby la sig över mig i sängen och jag lät mina händer smeka hennes rygg och ner över rumpan med lätta drag. Hon älskar det och njuter så fort man kliar henne på ryggen. Vi låg där och njöt en liten stund innan hon sakta började förflytta sig ned. Jag kände hennes varma andedräkt som närmade sig mitt ollon. Hon retades länge och lätt med tungan innan hon tog min kuk i munnen och började suga den. När den är sådär stenhård och trånande och man äntligen får känna hennes varma fuktiga läppar omsluta den så förstärks den sköna känslan och jag kan inte hålla mina uppskattande stön inne. Hon sög och lekte med mig samtidigt som hon smekte sig själv. Efter en stund så flyttade hon upp med sitt sköte mot min kuk. Lutade sig bakåt, smekte sig framför mig och la huvudet bakåt. Jag kunde höra hur våt hon var när hon smekte sig själv. Hennes rytmiska rörelser med sitt underliv mot mig, hennes stönande och sexiga kropp gjorde mig galet kåt. Jag smekte min kuk och höll upp den så hon kunde gnida sig emot den. Min kuk fick glida i hennes våta springa som gjorde även mig glansig och hal. Hon tog tag om den och lät den komma in i henne. Hon stönar till när den glider in. Hon lutar sig fortfarande bakåt men rör sig rytmiskt upp och ner på min kuk. Det är så sexigt när hon smeker sig själv samtidigt som hon rider. Jag berättar för henne hur sexig hon ser ut där i skenet av stearinljuset. Hon ökar takten. Jag känner tydligt varje resa hon gör upp och ner på min kuk som en hissnande skön känsla i kroppen. Hon kan inte hålla sig själv från att komma när hon smeker sig själv. Och när hon kommer så kan jag inte hålla mig heller. Jag känner hur några dagars kåthet exploderar i henne. Min kuk pulserar ut vad som känns som mängder med varm sperma, rakt upp i hennes krampande slida. Mmm, så skönt när man inte sprutat på ett par dagar innan orgasm. Vi tvättar av oss och kryper tillbaka i sängen. Ligger sked och somnar ganska fort.

1 kommentar:

  1. Vad mysigt ni verkar ha.. Och fin bild som vanligt :)
    DC42

    SvaraRadera