torsdag 14 augusti 2014

Erotisk massage



Vi tänder en stor kandelaber med mysiga ljus i sovrummet. På stereon är det lugna toner. Vi duschar och gör oss riktigt fräscha efter arbetsdagen. Sen lägger vi en stor handduk på sängen, klär av oss nakna och baby lägger sig på mage med huvudet mot fotändan på sängen. Först ger jag henne en stunds huvudmassage med en huvudkliare som jag vet att hon älskar. Sen låter jag värmande massageolja rinna över hennes rygg, från nacken och ner över hennes rumpa. En svag fruktig doft sprider sig i sovrummet. Jag börjar smeka ut oljan över hennes axlar och rygg. I långa drag kommer jag även åt hennes rumpa och baksidan av hennes lår. Hon har huvudet precis vid min gren. Hennes vältränade rygg blir glansig av oljan och jag känner hur den hettar i handflatorna. Jag masserar hela hennes baksida grundligt. Lägger mycket tid på hennes nacke och rygg. Sen fortsätter jag ner över rumpan. Det kittlas och hon kan inte låta bli att spänna skinkorna så istället sätter jag mig gränsle över hennes ländrygg så jag kan fortsätta ner över baksidan av låren och hennes vader. Allt eftersom låter jag mina händer smyga sig längre och längre upp på insidan av hennes lår. Jag snuddar vid hennes sköte, hon är våt.
Jag tar ändå mer massageolja som jag låter rinna ner över rumpan. Min hand fångar upp det och smeker hennes blygdläppar med den värmande oljan. Hon stönar och svankar. Jag växlar mer intensiva smek över de yttre delarna av hennes klitoris med att smeka insidan av hennes lår och upp över rumpan. Hon blir våtare och våtare när jag smeker henne. Hon stönar av välbehag. Min hand koncentrerar sig allt mer på hennes klitoris och jag känner hettan av oljan mot huden. Till slut känner jag hur hon rycker till och gnyr, samtidigt som jag blir alldeles blöt om handen som smeker henne.
Hon ligger kvar på mage med lätt särade ben och jag ställer mig bakom och kommer in i henne. Jag rör mig först sakta och njuter av skenet, oljan och hennes sexiga kropp. Jag måste öka tempot och knullar henne bakifrån en stund innan jag drar mig ur och säger att jag snart är tillbaka.


Jag låter henne vila en liten stund och hämtar hennes gamla dildo. Jag ställer mig som när jag masserade henne så hon känner närheten av min kuk precis vid sitt ansikte. Dildon är oljig av mina händer och den glider lätt in i henne. Hon börjar suga mig djupt i samma stund och jag funderar på om hon inte fantiserar om en till kille som knullar henne samtidigt som hon suger mig. Men nu är det jag med dildon i min hand som knullar henne samtidigt som hon suger mig. Jag lutar mig fram och tar min andra hand under henne så jag kan smeka henne. Hon storknar lite av att försöka svälja hela min kuk. Men jag undrar om hon inte sätter djuprekord i stundens hetta. Jag smeker hennes klitoris och för dildon in och ut med svag vibration påslagen. Hon kommer så jag känner att hon trycker ut dildon som blir svår att hålla kvar. Jag lugnar mig lite med tempot men fortsätter sakta. När hon lugnat sig så ökar jag intensiteten igen och hon kommer en gång till. Jag tycker om när hon kommer, men det är mindre orgasmer. Det rycker lite och hon gnyr. Jag vill höra henne flämta och nästan skrika ut sin njutning.
Jag håller dildon bredvid min kuk och hon suger omväxlande mig och dildon. Jag kunde själv tänka mig en annan kille där bredvid som får ta del av babys sköna mun där hon ligger inoljad på sängen och suger oss båda.
Jag säger åt henne att vända på sig. Hon försöker fortfarande ha min kuk i sin mun men jag för åter dildon in och ut i henne samtidigt som jag smeker hennes klitoris. Hon andas häftigt. Hon håller tag om min arm och kan inte koncentrera sig på min kuk. Hon är nära, det känner jag. Hela hon skälver och jag hör på hennes stön att det var en rejäl orgasm. Jag älskar när hon kommer ordentligt.
Jag sveper runt och sätter mig mellan hennes ben. Jag vet inte om hon verkligen vill känna min kuk nu efter den där orgasmen men jag vill så gärna känna henne. Jag lägger kuken över springan så den nuddar vid hennes klitoris. Hon klämmer fram ett ljud som gör mig uppmärksam på att hon är känslig. Jag glider istället sakta in i henne. Hela vägen där jag stannar upp en stund. Njuter av närheten.


Men jag tänker inte berätta mer om den här kvällen. Vi sitter här i soffan båda två med ett leende på läpparna. Baby tätt mot min arm så det blir svårt att skriva. Så nu får hon ta över och berätta för er hur kvällen slutade.

Ikväll är en sån kväll som jag önskar att den aldrig tar slut.
Jag frågar min man om inte han också vill ha lite skön massage. Han får välja mellan rygg eller olja direkt på kuken. Egentligen hade jag inte behövt fråga eftersom vår kväll redan var så långt gången. Han lägger sig på rygg, jag droppar försiktigt olja i hans ljumskar och över hans kuk. Med fjäderlätta drag låter jag mina fingrar svepa runt, utan att nudda. Den växer sig sakta hårdare. Samtidigt som mina händer masserar och runkar honom kan jag inte hålla mig från att snudda med mina varma läppar mot ollonet. Hans andning gör mig ännu mer upphetsad och jag tar kuken i munnen. Jag vänder upp mig så att han kan se min rumpa. Hans varma hand sveper över den och det känns skönt. Hans finger smyger sig mot min analöppning, lite läskigt men väldigt spännande. Han smeker min rosett och låter yttersta toppen av ett finger komma in i mig. Jag suger hans kuk som i trans och känner hettan stiga i rummet.
Jag ställer mig upp i sängen, gränsle över honom och smeker mig själv över brösten, ner över magen och mot klitoris, vi ser varandra i ögonen. Jag rör mig sexigt och känner hans åtrå. Han smeker sig själv samtidigt som jag står över honom och visar upp mig. Jag vänder mig om och går sensuellt ner på huk så jag känner hans kuk mellan mina ben.
- Kan du ta mig bakifrån? Frågar jag.
Jag ställer mig på alla fyra och han är snabbt bakom mig. Han tar mig hårt och det är otroligt skönt. Det dröjer inte länge innan han stönar ut att han kommer, drar sig ur mig och sprutar över hela min rygg. Jag hör på hans sexiga stön att han älskar det.
Han tar massageoljan och jag frågar om det inte är över än? -Nej, svarar han. Han låter den rinna ner över venusberget. Han låter två fingrar massera min g-punkt och det dröjer inte många sekunder innan det drar ihop sig. Jag kan knappt tygla mig när det spritter i benen och även jag sprutar. Oljigt, vått, svettigt och kladdigt. Så skönt.









2 kommentarer:

  1. Underbar historia! Älskar beskrivningarna av när hon kommer. Keep it up ;)
    //E

    SvaraRadera
  2. Nu vet jag allt om er torsdag ;).. Och den var verkligen härlig.. Och så fina bilder..
    DC42

    SvaraRadera