onsdag 6 augusti 2014

Extra klor i Jacuzzin.

Vi bestämde oss för att bada lite i jacuzzin. Det är så skönt med lite vardagslyx. Badet är underbart på vintern men även när det är sommar så är det skönt att bada ibland. Det 40 grader varma vattnet känns hett mot kroppen. Det tar en liten stund att kliva i, man stannar upp och vänjer sig lite med värmen. När man väl kommer i så går det rysningar genom hela kroppen för att det är så skönt. Vi satt en stund och pratade om dagen och saker i allmänhet. Vi brukar alltid dricka mycket vatten när vi badar varmt och så även den här gången. Men efter en stund så kände jag mig alldeles yr av värmen. Jag blev tvungen att sätta mig på kanten av badet en stund och få lite frisk luft. Omtänksam som min man är flyttade han över till mig och frågade hur jag mådde, om det kändes bättre och la en hand på mitt lår.

-Mmm, svarade jag. Lite bättre känns det.
-Vad bra, svarar han och pussar mig på låret.
Jag lutar mig lätt bakåt och sätter upp ena benet på kanten till badet för att sitta lite bekvämare. Det snurrar fortfarande i huvudet men inte alls lika mycket. Han börjar pussa väldigt lätt på insidan av mitt lår. Allt längre upp mellan mina ben. Hans fingertoppar stryker mig lätt över benet. Han nuddar knappt mina yttre blygdläppar med sina försiktiga pussar. Det får det ändå att pirra i hela mig. Försiktigt och retsamt. Han tar god tid på sig och smeker mig länge på benen samtidigt som han bara pussar lätt mellan mina ben. Han kollar igen så jag är okej innan han försiktigt särar på mina läppar med sin tunga. Från slidmynningen upp till klitoris låtar han sin tunga sakta föras fram och tillbaka. Jag kan inte hålla inne ett svagt stön. Man känner sig så fräsch att ha badat innan oralsex. Rent, nyrakat och fräscht. Jag känner hur jag slappnar av i hela underlivet och öppnar upp mig, benen särar automatiskt på sig och jag njuter av hans behandling. Jag blir så våt av hans varma tunga. Hans ena hand eller hela arm greppar runt min rumpa och för mig närmare hans allt mer intensiva tunga.
Omväxlande suger och slickar han mig. Han låter ett litet finger glida in i mig samtidigt som han höjer tempot. Det gör att jag kommer nästan direkt. Jag gnyr dämpat då vi faktiskt har grannar som vi inte vill involvera i våra vackra hemligheter. Jag känner att jag kommer kraftigt och han fortsätter slicka mig, Jag kan inte hålla tillbaka utan känner hur blöt jag blir om rumpan. Det bara rinner ur mig. Jag skakar och kan knappt sitta upprätt längre. Han övergår till att pussa lätt på insidan av mina våta lår när jag smeker hans huvud och drar fingrarna genom hans hår och njuter av efterskalven.
-Jag kom hur mycket som helst, måste vi byta vatten i badet nu? Frågar jag.
-Vi testar med lite extra klor först. Säger han. Alltid med svar på allt och med ett sådant lugn.

2 kommentarer: