torsdag 7 augusti 2014

Sexleksakernas underbara värld?

En tanke som just slog mig är att vi är ett par som äskar hett passionerat sex. Vi vill genom denna sida utveckla vårt sexliv och ta det till nya höjder. Vi har så extremt mycket kvar att uppleva. Ändå har vi knappt skaffat oss några sexleksaker. Jag har en gammal dildo som hängt med i många år. För ett tag sen var vi in i en mysig sexbutik och tittade runt länge. Min man ville att jag skulle ha en modernare dildo. En så kallad "rabbit". Vi tittade på stora, små och i alla dess färger. Han som hade butiken berättade att en av de mindre modellerna var bland de populäraste. Det blev den vi köpte med oss till slut. Han som jobbade där visste vad han pratade om.
Oh my god. Den var helt fantastiskt skön. Ställbar i flera hastigheter och den rör sig så skönt. Jag var lite orolig att den skulle vara för intensiv mot min klitta som är ganska känslig, men den var så skön. Jag har använt den mycket mer än vad jag gjorde med den gamla dildon jag hade innan. Jag kan styra ganska bra hur intensivt jag vill komma med den och också om det ska bli riktigt blött eller inte.
Kanske finns det en massa fler roliga sexleksaker där ute som är värt att prova. Har ni några förslag på något man bara inte får missa? Kommentera gärna och berätta om era upplevelser.


Jag la mig på sängen och tog lite glidmedel på min rabbit, smekte den fram och tillbaka över mina blygdläppar. Startade vibratorn och spred ut glidmedlet. Sen förde jag försiktigt in den och kände hur det började kittla i hela underlivet och det strålade ut i benen. Jag satte försiktigt på kaninöronen på lägsta effekten och kunde inte hålla tillbaka mina stön. Fittan blev snabbt väldigt våt. Jag hittade ett pulserande läge på öronen. Jag kunde inte ligga still utan gned mig mot den samtidigt som den tog mig med storm. Jag kunde inte hålla mig från att komma ganska snabbt. Jag pressade den mot mig och önskade att den var något större. Men den var galet skön. Jag vilade en liten stund och provade den en gång till. Har ni fortfarande en gammal tråkig dildo så är det dags att byta upp er.



Hur går det till med sponsorer som vissa bloggare har? Finns det inga sexbutiker där ute som behöver en sexleksakstestare? Vilket drömjobb!

1 kommentar:

  1. Du är verkligen min bästa hemlighet du.. Vilken kropp och vilken knopp.. :)
    DC42

    SvaraRadera