tisdag 19 augusti 2014

The Nuru Experience

Vi har sett fram emot att testa den extremt klibbiga body to body eller nuru-massagen. Vi slängde ut latexlakanet på sängen och missade helt att värma den magiska oljan. Den var verkligen iskall att applicera. Den var inte riktigt lika klibbig som vi hade tänkt oss. Men vid närmare undersökning kanske vi skulle ha varit blöta när vi började. Det missade vi också. Trots att det var kallt och inte så klibbigt så var det härligt. Baby hade lite på mig och lite på sig själv. Sen gned hon sig emot mig och det var riktigt skönt att känna hennes bröst över baksidan av låren, över rumpan, ländryggen och upp över nacken. Efter en stund vände jag på mig och hon fortsatte röra sig över mig kropp mot kropp. Kuken gled fantastiskt skönt mellan hennes bröst när hon pressade sig emot mig. Jag kunde inte låta bli att fantisera om att vara åskådare när hon utför detta med en annan tjej. Se två sexiga kroppar gnida mot varandra. Bröst mot bröst, kyssar, massera varandras rumpor och trycka sina våta härligheter mot varandra. 
Efter 30 minuters massage hade den magiska blandningen nästan helt torkat in och glidet var begränsat. Det kändes även som att den hade en kylande effekt trots hettan mellan oss. Eftersom vi båda var frusna tog vi en skön varmdusch och tvättade av det sista intorkade lagren av oljan. 
Väl tillbaka i sängen la baby sitt huvud på min mage. Jag kände hennes varma andedräkt mot mitt lätt fuktiga ollon. lätta slick retade min kuk tills den var riktigt hård och hon slöt läpparna om den och började suga. Hon svepte täcket över sig och jag njöt av hennes underbara mun. Efter ett litet tag blev det varmt och hon reste sig upp samtidigt som hon drog täcket åt sidan. Hon log mot mig och kysste mig på munnen. Sen fortsatte hon suga. Jag kände hur det pirrade i hela grenen och berättade för henne att jag kommer. Hon sög både intensivare och djupare och jag kände hur det kittlade till och kuken började pumpa hennes mun full med min sats. Hon svalde hårt och flera gånger men det rann ändå några droppar över skaftet på min kuk. Jag stönade häftigt samtidigt som jag drog fingrarna genom hennes hår. Hon pussade sakta min kuk och gjorde ett belåtet mmm:ande. 

Nuru massage ska helt klart få en chans till. 

1 kommentar:

  1. Du får ordna en tjej till henne till nästa gång :)
    DC42

    SvaraRadera