torsdag 21 augusti 2014

Lap Dance

Jag satte mig i bilen för att skynda hem. Jag längtar alltid hem när jag vet att min man är hemma. Regnet öste ner så jag hann bli blöt i håret och på låren innan jag hoppade in i bilen. Det gjorde att jag frös lite. Efter en stund kommer värmen från bilen och jag börjar känna mig avslappnad. Tankarna går till min härliga man som väntar på mig hemma, hans mjuka läppar som försiktigt kysser mig och hans varma kärleksfulla kramar som omfamnar mig när jag kommer hem. Väl hemma så möts jag precis av det som jag tänkt på. Han står där nyduschad och naken. Jag biter mig i läppen när jag synar hans sexiga och vältränade kropp. Levande ljus är tända i hela huset och en doft av nylagad mat sprider sig ut i hallen. Han kramar om mig och pussar mig, det känns så skönt att vara hemma. Jag skyndar in i duschen för att göra mig fin inför middagen och jag känner att det här blir en romantisk kväll.

Han lagar alltid god mat. Det är jag nästan lite väl bortskämd med. Vi åt i lugn och ro innan vi dukade av och förflyttade oss till vardagsrummet.

Jag placerar min man i den stora härliga fåtöljen, sätter på musik som vi båda gillar, en halvrockig och sexig låt. Jag går med lätta steg fram till honom i mina svarta högklackade skor och svarta spetsunderkläder böjer mig fram och ger honom en puss på kinden. Jag drar fingrarna sakta genom hans mjuka hår och rör på mina höfter i takt till musiken. Han sätter sig till rätta och jag dansar det sexigaste jag kan för honom. Våra blickar visar att vi båda njuter. Hans kuk hårdnar när jag smeker mig själv och jag är själv alldeles våt. Jag gnider min fitta mot hans lår, smeker mina bröst och njuter av att se honom runka samtidigt. Jag sätter mig på en fotpall mittemot, sätter upp mina fötter med de svarta höga klackarna vid hans armstöd, en på varje sida och smeker mig. Åh, det är så skönt, det kittlar i ljumskarna, suger lite i magen. Han stönar intensivare och det får mig att bli ännu kåtare. Jag stönar högt när jag får en lång skön orgasm som får hela kroppen att skaka och jag vill bara skrika högt hur underbart det är. Min man reser sig upp och jag ser att han är redo, jag ler mot honom och öppnar min mun när han sprutar. Det är det härligaste stället för honom att komma på tycker jag. Värmen, smaken och upplevelsen är fantastisk. Att få ta min mans sperma i munnen och se att han är kåt och njuter av det. Att han njuter av att se på mig får mig att må så fantastiskt bra. 

1 kommentar:

  1. Vilken kväll! Underbar beskrivning på hur du kommer ;) //E

    SvaraRadera