fredag 22 augusti 2014

Trädgårdsonani



Härom kvällen höll vi på ute i trädgården. Vi tycker det är riktigt skönt att vara nakna och känna de varma vindarna smeka våra intima ställen som så oftast döljs av både ett eller flera lager kläder. Vi har nyfiket besökt nakenbad och det är något vi borde testa fler gånger. Vi var tyvärr inte nakna i trädgården den här kvällen. Jag hade min bikini och min man hade bar överkropp. Vi var svettiga av trädgårdsarbetet och skulle snart behöva ta en dusch och äta något. Han är så sexig när svetten rinner på hans bröst så det blänker i solen. Lite matta hamnade vi i trappan ner mot vattnet. Jag satte mig bakom min man och höll om honom. Trött, matt, hungrig men också leksugen. Hans shorts är lediga så mina händer kunde lätt smita in under dem och känna hans kuk. Den blev hård när jag började smeka den. Han lutar sig bakåt mot mig och ligger i min famn. Båda mina händer runkar hans kuk. Han vrider huvudet och pussar på mig. Berättar hur skönt det är. Han hasar ner shortsen och blir stenhård av den värmande solen, de ljumma vindarna och mina båda händer som sakta och rytmiskt runkade honom. Jag stannar upp och låter kuken ligga hård upp över hans mage. Jag drar fingrarna lätt över pungen, upp över skaftet, strängen och ollonet. Med ena handen trycker jag lätt under pungen. Han är så hård. Kuken glänser i solen. Båtar åker förbi ute på vattnet. Men vi bryr oss inte.

Jag fortsätter runka och leka. Böjer kuken lätt framåt, den är så hård att den svajar tillbaka. Det kommer några ljumma vindar och jag hör min man stöna fram ett långt Mmmm, i sin njutning. Jag Skulle vilja ta det här steget längre, men inte på tom mage och inte utan att duscha först. Jag ökar intensiteten med mina händer runt hans kuk. Pressar mig och rör sakta mina höfter och mus mot honom. Han ligger med sin vikt mot mig och jag känner i närheten hur mycket han njuter, att han är nära. Och jag vill att han sprutar. Jag kysser honom på halsen, nafsar vid örat och stönar i hans öra. Han kan inte hålla sig längre utan kommer upp över magen på sig själv. Sperman rinner ner över mina fingrar, ner från hans bröst och från hans mage. Jag kramar om honom och säger att vi borde duscha och sätta fart med maten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar