söndag 21 september 2014

Analsex

Jag var så sugen att jag blev tvungen att onanera lite idag. När jag låg och fantiserade om analsex så blev jag nyfiken på att testa det igen. Jag gör inte det speciellt ofta och jag är otroligt trång fast jag töjer och har massvis med glidmedel. Jag brukar få säga stopp när kuken känns för stor och hela rummet snurrar. Men min rabbit är inte så stor. Sakta lekte jag precis i analöppningen med mycket glidmedel. Jag gned mig själv mot dildon som jag jag ställde halvt mot madrassen som stöd när jag försiktigt lät den öppna upp min rumpa och glida in. Det var så galet skönt att jag inte ville komma. Jag smekte mig på klitoris samtidigt som jag vickade höfterna upp och ner över dildon och kom i en skön orgasm. 
Snart vill jag testa med riktig kuk.


6 kommentarer:

  1. Hej, vilken bra blogg. Verkligen upphetsande och fina bilder
    :)
    Fender6522

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Analsex kan vara en riktigt spännande sexkrydda både vid onani och med partner!

    SvaraRadera
  4. Kunde inte låta bli att fantisera om skön analsex med dig efter din grymt upphetsande text ;) //E

    SvaraRadera