tisdag 2 september 2014

Baby är en lyxkaramell!


Vad kan vara bättre än att komma hem på en tisdagslunch och mötas av henne, fnittrandes och kåt och på sig har hon en fantastiskt sexig helkroppsdräkt i spets som hon höjer ännu mer med ett par sexiga skor med höga klackar. Hon doftar underbart och ser ut som en lyxig karamell som man vill njuta av länge.

Ingen man skulle kunna motstå uppsynen av denna sexgudinna. 


Hon leder mig till soffan där hon förberett för en trevlig stund. Jag sätter mig och hon för sig sexigt framför mig. Smeker sin kropp, brösten, magen, rumpan och ned mellan benen. Hon står så nära att jag kan nå med en hand som jag låter glida upp på insidan av hennes lår. Grenen är öppen och jag känner hur våt hon är när mina fingrar nuddar hennes läppar. Hon drar fingrarna genom sitt hår samtidigt som hon slänger med det och plutar med läpparna mot mig. Hennes blick är beslutsam, hon ställer sig på knä i soffan och kysser mig samtidigt som hon försiktigt drar ner min gylf. Hon är så sexig när hon plockar fram min kuk, ler samtidigt som hon kysser mig för att sen sakta sluta sina läppar runt den. Jag blir stenhård direkt när hon för in den i munnen. Hon suger djupt och hårt. Min hand smeker hennes sexiga rygg och rumpa. Med två fingrar smeker jag hennes våta springa och lätta svep ner över hennes klitoris. Hon stönar med min kuk i munnen. 


Hon sätter sig gränsle över mig, min kuk blänker av försats och saliv när den möter hennes blöta blygdläppar. Hon glider lätt ner över mig och börjar röra sina höfter så hon rider mig. Jag tar ett fast grepp om henne och ökar takten. Våra händer smeker varandra blandat med härliga passionerade kyssar. Hon ställer sig på alla fyra. Jag älskar den nya spetsdräkten hon har på sig. Min kuk är stenhård av upphetsning när jag tar henne bakifrån. Jag drar ner på tempot men känner hur hon fortsätter stöta mot mig med sin lilla rumpa. Jag sätter mig i soffan igen och hon vänder ryggen emot och sjunker åter ner över min kuk. Fortsätter knulla mig och jag känner hur det pirrar i hela kroppen av upphetsning. Det känns som att jag är helt i hennes våld. Hon vänder på sig igen och ser mig i ögonen när hon rider mig. Rytmiskt upp och ner över min kuk som länge känts som den ska sprängas. Hon sjunker ner och för sig fram och tillbaka, jag hör hur hon gnyr och jag älskar att höra henne stöna. Jag kommer i en kraftig orgasm djupt i henne. Min kuk pumpar hårt och det krampar i den länge efteråt, som efterskalv av välbehag. 


Om alla kvinnor behandlade sina män som baby gör med mig skulle vi inte ha några krig på jorden. 
Ta varje chans till lust och passion, skaffa er sexiga kläder, var lekfulla, berätta för varandra hur mycket ni njuter när ni har sex. Är er partner sexig så låt denne få veta det så blir sexlivet så mycket roligare. Bara något så enkelt som en billig kroppsstrumpa gav oss en underbar långlunch tillsammans. Testa själva!

Här hittar ni Kroppsstrumpan


Till höger kommer vi ha en fast länk till fantastiskt trevliga Vuxentoys.se  
De har massvis med trevliga, snygga, porriga, förbjudna och spännande leksaker till bra priser.
Det är aldrig fel att krydda sexlivet även om man redan känner lust och passion för varandra. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar