tisdag 2 september 2014

Tease..

Det är vardagslyx att på en tisdag göra sig tid för att prova nya sexiga kläder. Jag hoppas att fler unnar sig den lyxen i veckorna. Jag tog en lång skön morgondusch, tvättade håret och rakade mig. Sen smörjde jag in mig med en väldoftande lotion så jag kände mig len och riktigt fräsch. Sen tog jag upp paketet med den nya spetskroppsstrumpan. Jag vet att min man flera gånger pratat om att han vill se mig i en sådan. Han älskar spets, nylon och stayups och ser gärna att jag har det på mig när vi har sex. Men en helkroppsdel har inte blivit av, förrän nu. Det pirrar lite i kroppen bara av att ta på mig den. Sakta ena benet och så det andra. Upp över magen och brösten. Kroppsstrumpan är följsam och sitter perfekt. Jag känner mig genast sexig, lite som catwoman i hennes dräkt fast ändå inte. Naken men ändå påklädd. Grenen är öppen så jag låter ett finger svepa över mina läppar samtidigt som jag ser mig i spegeln. Att känna sig sexig, snygg och fräsch gör sexlivet så mycket bättre. Att känna sin partnerns åtrå. Mmm, tänker jag, han kommer gilla detta.

Undrar om min man har tid att komma hem en sväng på lunchen idag?

Tease..



Spetskroppsstrumpan kommer från vuxentoys.se 
Kan du gissa modellen, i kväll avslöjar jag vilken det är.
Spana in deras sida, de har massor med spännande saker.


2 kommentarer:

  1. Helvete va sexigt, har lite av en fotfetish! Sjukt snygga skor och nätstrinpor!!!!

    SvaraRadera