fredag 31 oktober 2014

En snabbis i köket igen, olivolja den här gången.



Vi hade tränat och skulle göra oss i ordning och åka hem till mina föräldrar. 
Han kom upp bakom mig i köket och började smeka mig, kyssa min nacke. Jag kände hur han tryckte sig mot mig och hur hans kuk började bli hård. Han smekte mina bröst och ner mellan mina ben. Han tog lite olivolja och lät den rinna ner mellan mina skinkor. Jag kände hur det kittlade till när den rann ner över anus och fittan. Han stod med sin hårda kuk mellan mina ben. Samtidigt som oljan rann ner gned han sig sakta fram och tillbaka och lät kuken smörja in min fitta med oljan. Omväxlande lät han den ligga mellan mina skinkor och upp över ländryggen eller mot klitoris. Både fram och baksida blev smörjda av oljan som gjorde att det gled så lätt och skönt. Han tog ännu mer av den och det dröjde inte länge innan han kom in i mig och knullade mig hårt bakifrån, mot köksbordet. Jag kom på några sekunder och han strax efter. En perfekt snabbis i köket innan en dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar