lördag 25 oktober 2014

Nyfiken flicka



I kväll vill jag dela med mig av en fantasi som jag har haft väldigt länge...

Kanske är vi på ett hotellrum. Hotell får mig alltid att bli lite extra kåt. Vi är tre stycken, kanske fyra. Jag min man och en till tjej och kanske hennes man. 
Rummet är stilrent med vita väggar, mycket gardiner och tyg som hänger. Sängen är väldigt inbjudande med stora sköna kuddar och ett mjukt fluffigt täcke, lakanen är vita. I rummet finns även en fåtölj av skinn och ett bord av mörkt trä, levande ljus i kandelabrar som lyser upp rummet med ett romantiskt sken. Vi har svarta sexiga underkläder i spets på oss, stayups och svarta högklackade skor. Håret glänser och har vackra lockar. Våra blickar möts, jag tittar på henne uppifrån och ner, hon är vacker. Hon går mot mig och vi möts på mitten med en passionerad kyss. Hon tar på mig med mjuka lätta händer, kysser mig på halsen och allt är som i en dröm. Hon luktar gott, hon är så len och mjuk. Det dröjer inte länge innan vi hamnar i sängen, smeker varandra, jag tar tag i hennes trosor och drar dom sakta neråt samtidigt som jag kysser hennes mage, ljumske och till sist hennes nakna rakade fitta. Jag har aldrig smakat förut. Jag hör hur hon stönar till, hon vänder på mig så vi hamnar i en 69, vi gör det skönt för varandra. Jag hamnar med ansiktet mot min man som nu har rest sig från fåtöljen och gått fram till sängen. Han tittar på oss, runkar och ler mot mig. Jag ser att han njuter av att vi har sex. Han skulle nog gärna vilja vara med, men inte än.. 
Hon slickar mig så intensivt att jag är nära att komma men jag håller tillbaka. Vi ställer oss på knä i sängen och leker med varandra, jag känner mig så sexig. Nu vill jag att han ska få vara med. Jag flyttar fram till kanten av sängen där min man står, ställer mig på alla fyra och börjar suga på hans kuk. Han stönar högt och talar om hur skönt det är. Kvinnan bakom mig drar händerna över min svankande rygg, ner mot rumpan där hon tar ett fast grepp. Jag känner hennes hand närma sig min fitta som är så våt att det nästan rinner ur den. Ett finger, två fingrar, ååh jag stönar högt när hon når min g punkt. Efter en stund vänder min man på mig och kommer djupt in i min fitta med sin hårda sköna kuk. Kvinnan som är med oss sätter sig över mitt ansikte och jag slickar hennes fitta, hon är känslig vid klitoris. Jag för in ett finger i hennes anus och fortsätter leka med min tunga i hennes fitta. Min man knullar mig allt mer intensivt och jag känner att det är nära. Både jag och kvinnan kommer samtidigt i en orgasm som får mig att bli helt slut i kroppen, benen skakar och det bultar i fittan. Jag tror det är en otroligt skön upplevelse. Vi tittar upp på varandra och turas om att suga min mans kuk, vi står runt honom, smeker hans kropp tills han säger att han snart kommer. Vi ställer oss på knä framför och svankar så han ser våra sexiga rumpor. Han kommer i en fantastisk orgasm och vi får smaka på den varma goda sperman som sprutar från hans kuk. Hans stön och blick visar hur skönt det är. 

Tjejer, kom och lek med mig..

1 kommentar: