fredag 17 oktober 2014

Friday night fever!

Det blir en helg i strandvillan. Ni vet hur trött man är på fredagarna när man har jobbat hela veckan. Man tillåts slappna av och känner redan på väg från jobbet hur kroppen börjar stänga ner. Men att utnyttja fredagen gör helgen så mycket längre. Istället för att sjunka ner i soffan framför Idol kan man ge varandra lite uppmärksamhet. Klockan var ganska sent innan jag kom från jobbet. Jag vet att min man alltid lagar god mat som står på bordet när jag kommer hem. Idag hade han även tagit fram ett gott amarone. Vi åt i lugn och ro och njöt av de fantastiska smakerna.
Med utsikt över det stilla vattnet och solen som färgar himlen efter att ha försvunnit ner bakom horisonten infinner sig en känsla av välbehag. 
Efter maten tog vi en dusch och gjorde oss fräscha, det var dags för en stund i bubbelpoolen. Den friska oktoberluften är underbar att andas in i kombination med det varma vattnet i bubbelpoolen. Det börjar bli riktigt mörkt ute när vi sjunker ner och får en stunds massage av jetstrålarna. Jag kan inte låta bli att låta dem kittla över klitoris, lite som man gjorde med duschmunstycket när man var liten. Det pirrar skönt. Vi kysser varandra och han smeker mig över armarna när jag ligger i hans knä. Efter att ha tagit lite vatten mellan klunkarna vin sitter vi mitt emot varandra i poolen. Hans händer följer min kropp neråt för att stanna på min rumpa. Han höjer sakta upp mig i vattnet så jag kommer upp till ytan. Mina bröst, mage och venusberg är precis ovanför ytan och det känns skönt med den svala luften som svalkar mig. Han sitter mellan mina ben och kysser insidan av mina lår upp mot fittan och jag känner mig förväntansfull. Hans varma mun sluter sig om både klitoris och blygdläppar. Hans tunga går sakta i virvlar som en härlig tungkyss i slow motion. Han suger försiktigt och leker lätt med tungan. Han utforskar hela området med sin mun. Jag känner hur hans nyfikna tunga slickar mitt anus som är precis i vattenlinjen. Det varma vattnet skvalpar skönt upp över resten av fittan. Min ena hand smeker hans huvud. Jag känner att jag skulle kunna komma, men jag vet inte om jag vill det än. Jag kysser honom och min hand smeker hans halvhårda kuk under vattnet. Jag viskar att jag vill suga och han ställer sig upp i badet så jag enkelt kan ta den i munnen. Mina händer smeker utsidan av hans lår och jag kysser hans kuk som snart står av sig själv. Mina läppar följer undersidan fram och tillbaka mellan pungen och ollonet. Utan att röra den med mina händer sluter jag mina läppar runt den och börjar suga. Jag har mycket saliv i munnen och suger först på ollonet för att jobba mig längre ner. Jag smeker honom över magen och han avbryter mig för en kyss. Jag fortsätter suga och jag tar den så djupt jag kan. Jag hör hur han njuter. Han håller ena handen om mitt huvud och kommer riktigt djupt med kuken i min hals. Jag ställer mig upp för att få friskluft. Himlen gnistrar alldeles stjärnklar när jag höjer blicken. Vi står upp i bubbelpoolen en stund och njuter av stjärnorna. Han omfamnar mig bakifrån och smeker mina bröst, kysser mig på halsen. Jag lutar mig mot kanten av badet och han kommer in i mig bakifrån. Hans händer och kuk är så sköna. Det känns magiskt. Det känns nästan som ett svagt lock för öronen och jag hör mig själv stöna långt bort. Hans stenhårda kuk glider sakta in och ut och alla nervtrådar i min kropp vibrerar. Det pirrar i hela kroppen. Han sätter sig ner i badet och jag gränslar honom och börjar rida. Vattnet plaskar och stänker när jag höjer tempot. Motståndet i vattnet gör nästan så det känns som en extra tunga över klitoris samtidigt som jag har hans kuk i mig. Jag fantiserar om hur det skulle vara att känna en riktig tunga där och blir extra kåt av tanken. Jag drar fingrarna genom hans hår och kysser honom. Det drar ihop sig och jag kan inte hålla mig längre när jag kommer i en skön orgasm.
Det är varmt och vi är dåsiga av det varma vattnet. Vi går upp och lägger oss på sängen. Han lägger sig över mig och vi kysser varandra sensuellt samtidigt som hans kuk sakta kommer in i mig. Jag är alldeles våt och hans kuk känns så skön. Vi är fuktiga efter badet, han håller om mina handleder ovanför mitt huvud och älskar med mig sakta. Han kysser mig och pressar sig emot mig med hela sin kuk inne i mig. Det bultar i bådas våra kön och han berättar hur skönt han tycker det är. Han fortsätter med lugna passionerade stötar innan han andas tungt och jag känner hur han kommer i mig. Han ligger kvar med sin bultande kuk i mig medan han kysser mig. Sen rullar han av och lägger sig på sidan så vi båda kan andas fritt, men han håller fortfarande min hand i sin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar