fredag 17 oktober 2014

Kniiiip!



Idag har jag gått runt hemma och städat, lagat mat och bara varit samtidigt som jag har haft mina geishakulor instoppade under tiden för att göra lite knipövningar. I början är det ganska svårt att hålla dem på plats men träning ger färdighet och det går bara bättre och bättre. Detta gör jag för att träna bäckenbotten och för ett kanske ännu bättre sexliv med min man, om man nu kan få det? Jag känner hur min knipmuskel blir allt starkare.



Skulle ni tjejer bli misstänksamma om ni fick kulor i present? Det betyder inte att han tycker att ni är slapp utan att han bryr sig om ett aktivt och spännande sexliv. 

Detta behöver alla kvinnor träna på, ung som gammal. Både om du fött barn eller inte så ska det vara bra. Testa själva eller dela med er av era erfarenheter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar