torsdag 11 december 2014

Glöm inte bort varandra i vardagen!



Mitt i veckan måste man anstränga sig för att inte hamna i soffan, trött, matt och samtidigt gå miste om varandra. Vi hade ätit, duschat och hade kunnat gå och lägga oss. Istället ägnade vi oss åt våra vackraste hemligheter. Vi tände massor med stearinljus och en stor kandelaber.  Jag bad honom lägga sig på massagebänken, tog fram babyoljan och snålade inte med den när jag lät den fylla min hand, det rann över och ner på hans rygg. Vi var båda nakna. Jag satt gränsle över honom och kände hur oljan rann ner till min fitta. Jag gned mig lätt fram och tillbaka och använde båda händer, fitta och bröst för att smeka ut oljan. Jag älskar att pressa mig mot honom. Och oljan gör det ännu skönare. Han var snart ordentligt hal och jag började massera. Rygg, nacke, baksida lår och hans vader. Hans kuk låg ner mellan hans lätt särade ben och även fast själva massagen var ganska seriös kunde jag inte hålla mig från att smeka den emellanåt. Efter en stund bad jag honom vända på sig och jag fortsatte massera honom samtidigt som jag kände hans kuk i min våta springa. Det var inte bara oljan som gjorde att det gled lätt där nu. Jag tog tag om kuken och höll den mot min fitta samtidigt som jag gned mig upp och ner mot den. Han stönade uppskattande. Jag satte kuken mot min öppning och gled sakta ner över den. Hans händer smekte min inoljade kropp och bröst. Så mycket uppdämt gjorde att det pirrade i hela kroppen och när han tog tag om min höft och hjälpte till att pressa mig emot honom samtidigt som jag red kunde jag inte hålla emot längre. Jag kom i en helt underbart skön orgasm.
Sen ställde jag mig på alla fyra på bänken och han tog mig bakifrån. Han pustade och frustade av upphetsning och njutning. Hans kuk var så hård och skön när han stötte den hårt hela vägen in. Han drog sig ur och lät mig ta kuken i munnen. Hans hand masserade min hårbotten samtidigt som han hjälpte till att komma djupare i min hals. Jag storknade när den kom hela vägen ner.
Han tog mer olja och hällde över min rumpa. Hans händer masserade in oljan och mjukade upp mitt anus. Han lät ett finger glida in, sen ett till. Han slutade inte stöta sin kuk så för varje stöt kändes det som hans fingrar kom djupare in i mig. Han tog mer olja och hade tre fingrar i mig. Jag kände att jag var helt redo för att ta hans kuk för lite analt när han plötsligt vänder på mig och slickar mig istället. Samtidigt som han smeker min g-punkt med två fingrar så kom jag i en till skön orgasm. Han log mot mig och la sin kuk mot min fitta. Sakta rörde han den fram och tillbaka innan han lät den komma in i mig. Han höll ett fast grepp om mina ben och knullade mig snabbt. Hans kropp blänkte av olja och svett i skenet av stearinljus. Han stönar högre och säger att han måste spruta. Han drar sig ur mig och jag känner hur sperman duschar över mig. Jag får den i håret, ansiktet, över brösten och magen. Jag känner hur skönt det är för honom. Han smeker runt sperman på min mage och för in två fingrar i mig, efter några sekunders g-punkt massage så sprutar jag lite halvt, men jag är så känslig så jag säger åt honom att sluta. Fast jag vill, så han provar igen och jag sprutar en gång till. Men sen klarar jag inte mer. Jag har olja och sperma i håret, hela jag är kladdig och vi är båda svettiga. Visst är det jobbigt att behöva duscha en gång till. Men det är helt klart värt det, alla gånger.

Någon mer som vill ha lite massage? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar