söndag 14 december 2014

Morgonstånd!



Jag tycker om att vakna med huvudet på hans bröst, se att det är grått och trist ute och veta att man inte har bråttom att kliva upp. Min hand hade jag redan på insidan av hans lår. Jag smeker lätt insidan uppåt där jag hittar fram till hans kuk som står stenhård i ett riktigt praktstånd. Jag lägger huvudet närmare och känner hur hans fingrar smeker lätt över min rygg och får mig att rysa samtidigt som jag drar mina fingrar lätt över hans kuk och få honom att rysa. Min varma andedräkt gör så kuken bultar av längtan efter min sköna mun och jag låter honom inte vänta. Jag börjar suga honom djupt och intensivt. Ibland hjälper jag till med handen och runkar och ibland låter jag mina händer smeka hans kropp. Hans hårda kuk har jag i munnen. Jag använder mycket saliv, tar den djupt, suger på den lätt. Jag lägger mig på mage mellan hans ben och slickar pungen och hans anus. Han håller upp sin kuk och jag slickar den hela vägen upp och tar den i munnen. Den smakar så gott, jag suger som i trans. Jag greppar den med båda mina händer och suger fort. Ännu mer saliv, Jag hör hur han börjar gny av välbehag och jag tror han kommer vilja spruta snart. Det gör att jag kan suga med ännu mer inlevelse. Och snart hör jag honom viska att han kommer. Jag stannar upp hastigt och säger att han ska komma i min mun, sen fortsätter jag suga och han stönar kraftigt innan jag känner hur kuken pulserar mellan mina läppar. Jag hinner inte svälja och det rinner lite sperma längs skaftet på kuken. Jag slickar upp det samtidigt som jag pussar från pungen upp till ollonet. En riktigt god morgon och ännu en vacker hemlighet från vårt sovrum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar