tisdag 10 mars 2015

Unna sig..




1 kommentar:

  1. Hejsan Vackra,

    Mitt namn är Lina Larsson och jag jobbar som projektledare för Sveriges största nätbaserade sextidning, lustfyllt.se. Vi publicerar sexrelaterade artiklar som innehåller allt ifrån sextips till svar på läsarmail och besöks av ~2670 läsare om dagen.

    Anledningen till att jag skriver till dig är för att jag under en längre tid har läst din blogg med stort intresse. Du skriver väldigt ärligt och bra, precis som sex ska vara! Jag hade tyckt att det vore underbart att länka till din blogg från Lustfyllt.se, därför undrar jag om du är intresserad av ett enkelt länkutbyte med oss där vi länkar till dig och du länkar till oss från din blogg?

    Det hade gagnat oss båda i sökresultaten på Google och givit oss båda fler läsare. Skriv gärna till mig så fort som möjligt på lina@synapswebb.se

    Stort tack på förhand!
    Lina

    SvaraRadera