söndag 3 maj 2015

Mr. Awesome

En fantasi om den rätta mannen för lekar med oss. Mr Awesome plingar inte på dörren varje kväll. Men en skön sommarkväll gör han det. Baby har gjort sig fin, fixat håret och sminkat sig. Hon har rakat sig och smörjt in sig så hennes hud är len och doftar gott. Eftersom det är sommar är hon endast klädd i kort klänning utan trosor. Hon är riktigt het och sexig. Med ett pirrigt leende öppnar hon dörren för en snygg, vältränad kille i somriga men snygga kläder. I händerna håller han en kasse med mat och en flaska vin. Han erbjuder sig att ansvara för matlagning i vårt utekök. Självklart får han göra det. Baby hjälper honom på plats och ser till så han får det han behöver för matlagningen. Solen skiner och det är vindstilla, perfekt väder för att laga mat utomhus. I bakgrunden hörs sköna toner av lugn loungemusik. Själv korkar jag upp vinet och häller upp i tre glas. Baby kysser mig och viskar att hon tycker att han är snygg och att det känns bra den här gången. Matlagningen får ta sin tid och ingen har bråttom någonstans. Vår gäst för sig väl, samtalar och ser ut att ha full koll på matlagningen. Det blir en fetaostsallad som baby hjälper till med, en god sås och några saftiga köttbitar som ska grillas. Hans charm får baby att skratta och hon lägger sin hand på hans arm där han står vid grillen. Han kommenterar den sköna musiken och baby håller instämmande med samtidigt som hon får med sig honom i några dansmoves där jag ser hur hon trycker sin rumpa mot honom. Med grilltången i ena handen och vinglaset i det andra ler han bara och följer med i stunden. 
Vi avnjuter maten i lugn och ro och äter precis lagom utan att det blir för mycket. Efter att maten är avklarad njuter vi av solen, någon bit mörk choklad och mer av vinet. Även om solen inte hunnit gå ner så sveper en kall bris in och baby föreslår att vi badar i jacuzzin. Vi kommer överens om att badkläder är onödigt och efter en dusch glider vi ner i det varma vattnet. Baby sitter nästan i knä på mig och mina händer smeker henne över rumpan och benen. Vi kommer in på ämnet massage och mr. Awesome berättar att han genom sin utbildning har gått en massagekurs även om det inte är det han jobbar med, så tycker han att det är kul att massera. Baby förflyttar sig i badet så hon sitter närmare honom. Samtidigt som hon låter sin hand smeka hans lår närmar hon sig honom för en kyss. Jag ser att hon är förväntansfull och upphetsad. Hon ber honom sätta sig på kanten av jacuzzin och han är inte sen att göra så. Själv njuter jag av hennes utforskande hand som precis greppar hans fina kuk och sakta börjar smeka den. Han böjer sig fram och kysser henne uppskattande och med våta läppar kysser hon hans kuk från roten och uppåt. Sakta och samtidigt som hon smeker den med sin hand. Snart står den utan att hon håller den så hon smeker hans lår och upp över magen med båda sina händer samtidigt som hon tar hans kuk i sin mun och börjar suga. Jag fortsätter smeka hennes rygg och rumpa. Samtidigt som min kuk blir hård av att se hennes sköna behandling. Dock inte på mig den här gången. Efter en stund avbryter hon retsamt och frågar honom om han inte vill massera henne? 
- Åh nu.. Stönar han nästan fram, självklart. 
Hon ler och kliver ur jacuzzin, torkar sig och lägger sig på sängen. Han lugnar sig några sekunder, ser på mig och ler, jag ler tillbaka, och så kliver vi också upp. Vi torkar oss och tar lite vatten att dricka innan vi fortsätter. Han sätter sig gränsle över henne och hans blodfyllda kuk ligger över hennes lilla rumpa. Han fyller händerna med olja och spiller lite över sin kuk och hennes rumpa. Han stönar när han gnider den mot hennes svankande rumpa innan han börjar massera hennes rygg och axlar. Hon stönar av välbehag. Efter en stund förflyttar han sig så han sitter framför henne, samtidigt masserar jag hennes ben. Hon har våra fyra händer som smeker och masserar hennes kropp. Mr. Awesome har ett fantastiskt tålamod och sätter hennes njutning framför sin egen. Jag masserar upp över hennes lår och rumpa, han masserar ner över hennes rygg och rumpa. Vi båda smeker henne försiktigt allt närmare hennes fitta. Ingen av oss undgår att hon är riktigt våt. När hon ändrar läge på huvudet så hamnar hans kuk rakt i ansiktet på henne. hon tar den oljiga kuken med putande läppar i munnen och börjar suga honom. Han slutar för en stund massera och faller tillbaka och tar emot sig med händerna så han står på knä framför henne med ett praktstånd. Hon ställer sig på alla fyra och jag kan inte hålla mig från att tränga in i henne bakifrån. Med ett fast grepp om henne rumpa knullar jag henne samtidigt som hon suger honom. Jag smeker henne försiktigt över klitoris samtidigt och jag hör hur hon med hans kuk i munnen dämpat stönar av njutning. Efter en stund vill hon rida honom, Hon är så sexig när hon rytmiskt rör sig över hans hårda kuk. Hon ökar takten och vi båda smeker hennes kropp när hon kommer i en kraftig orgasm. 
Hon får en liten stund att återhämta sig där hon lägger sig mellan oss i sängen och nöjt smeker och runkar oss båda. Vi turas om att kyssa henne. Hon viskar till honom att komma in i henne samtidigt som hon håller ett fast grepp om hans kuk och drar den mot sin fuktiga fitta. Han rullar upp över henne och tränger in. Han håller hennes ben i sina armar och fortsätter knulla henne tills han säger att han måste få ta henne bakifrån. Hon ställer sig på alla fyra och hans blänkande kuk glider mellan hennes skinkor innan den tränger in i henne igen. Baby tar min kuk i munnen men mmm:ar och stönar så mycket att hon nästan glömmer bort att suga mig. Hon stönar fram att hon vill bli slickad samtidigt som hon får kuk så vi lägger oss i en 69 och jag slickar henne samtidigt som han knullar henne. Hans stötar får henne att ta min kuk riktigt djupt i halsen. Det dröjer inte länge innan hennes kropp spänns och hon får kraftiga fontänorgasmer där hon sprutar över hela mig. Hennes sexiga upphetsning får både mig och mr. Awesome att komma nästan samtidigt som henne. Jag i hennes stönande mun och han över hennes rygg. 

Det blir en trevlig middag och en vacker hemlighet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar