söndag 17 maj 2015

Underbar passion.


Våren är en underbar tid på landet. Naturen är lika fantastisk varje år när träden börjar grönska och blommor i alla dess underbara färger börjar slå ut. Det lockar inte bara oss ut till landet, därför hade vi inte huset för oss själva den här helgen.
Jag kom dit lite senare än alla andra och min man var i köket och förberedde maten. Som oftast blir det grillat när vädret tillåter. Jag kände att han blev glad av att se mig och han var inte sen med att berätta för mig hur kåt han var och att han ville ha mig. Eftersom vi var själva i köket hasade han ner sina byxor och jag var inte sen med att böja mig fram för att kyssa hans bultande kuk. Den blev snabbt hård och jag ville så gärna ta den i munnen, djupt och han blev snabbt stenhård. Hans magiskt sköna händer smekte min rygg och han drog fingrarna genom mitt hår samtidigt som jag stängde av omvärlden och förlorade mig en stund i att suga kuk. Upphetsningen steg när jag plötsligt hörde röster i rummet intill och jag kom på mig med slicka hans pung med den hårda kuken liggandes över mitt ansikte. Jag skrattade till, vi kysstes och han försökte få ner sin hårda kuk i byxorna igen.

Maten smakade gott och vädret tillät att vi kunde sitta ute för att avnjuta ett par glas vin. Kåtheten ville inte riktigt lägga sig. I det lilla huset nere vid vattnet kan man ändå få en liten stund för sig själv.  Eftersom vi båda behövde en dusch så var det inget konstigt med att vi försvann ner dit en stund. Även om vi misstänker att de flesta uppfattat att vi har ett aktivt sexliv är det inget vi pratar högt om med släkten.

Jag fick duscha själv en stund, tvåla in mig, tvätta håret och raka mig så jag blev len och mjuk.
Min man satte på lite skön musik och gjorde mig sen sällskap i duschen. Efter att ha tvålat in honom blev vi stående under det sköna vattnet från takduschen i heta passionerade kyssar. Han kysste min hals, mina bröst och fortsatte ner över magen och pussade försiktigt mina nedre läppar innan hans varma sköna tunga började slicka mig. Först lätt och blandat med kyssar över ljumskar och yttre områden. Pirret byggdes upp och en förlösande känsla svepte genom mig när hans tunga delade mina läppar och nuddade mitt svullna, fuktiga klitoris. Det varma sköna vattnet rann ner över mig och tillsammans med hans tunga kändes det magiskt. Hans ena hand smekte min mage och bröst medan den andra bit för bit sakta kom in i mig. Varje liten rörelse vävdes ihop till en underbar känsla där jag njöt av att åma mig på hans fingrar, tunga och sköna smekande händer. Jag ville egentligen hålla tillbaka den första orgasmen men det gick inte, den kom över mig alldeles för kraftigt och jag kände hur mina ben skakade, fittan krampade om hans fingrar och mina safter rann hur mig. Åh, jag blev nästan lite yr.
Han ställde sig upp och vi kysstes, jag fick inte fram mycket mer än ett uppskattande, njutningsfullt mmm:ande. Hans kuk hängde stor och tung även om den inte var stenhård. Jag tog den i min hand och efter endast två sakta smekningar stod den i all sin prakt. Jag var på väg ner för att suga honom när han istället lyfte upp mig mot väggen i duschen och kom in i mig. Han höll mig i ett fast grepp samtidigt som jag smekte hans nacke och vi kysstes när han knullade mig mot kaklet i duschen.  Pirret hade inte lagt sig och varje stöt gick som en skön känsla genom kroppen. Det heta vattnet ångade runt oss i duschen och passionen var underbar.
Han satte ner mig och jag vände mig, svankade mot hans kuk och ålade mig mot den. Han lät den svepa mellan mina skinkor några gånger innan han kom in i mig bakifrån. Om möjligt nu ännu hårdare. Han smekte mig samtidigt som han knullade mig snabbare och hårdare. Jag kände hur vattnet från duschen stänkte upp över oss när våra kroppar stötte mot varandra. Det dröjde inte länge innan jag kom igen. Vattnet som rann ner över mina ben blandades med mina safter och jag blev ännu våtare. Jag satte mig på huk och sög hans sköna kuk, njöt av att känna den mot mitt ansikte med mina safter. Jag såg honom i ögonen och han kunde inte se tillbaka någon längre stund då hans ögon slöts av njutningen jag kunde ge honom med min mun.
Jag reste mig upp igen och vände rumpan till, hela mitt underliv var blankt av mina safter och våta orgasmer. Han hade tidigare under dagen sagt att han skulle knulla mig i rumpan. Så jag tänkte att det var ett bra tillfälle nu, med mycket naturligt glidmedel. Men han kom in i fittan igen. Samtidigt som han tog handduschen och riktade den mot min klitoris. Hans smekande andra hand, kyssar och stön i nacken samtidigt som vi knullade med ett pirr från vattenstrålen går inte att beskriva känslan av. Självklart kom jag igen. Vattnet blev kallare och kallare och jag hörde hur han svor över att varmvattnet var slut. Han sa att han vill spruta över mig så jag gick ner samtidigt som han sprutade över mina bröst. Jag smekte ut sperman över min kropp och sög hans bultade och känsliga kuk.

Det var iskallt att tvätta av sig när varmvattnet var slut. Men det var det värt. Denna vackra hemlighet var väldigt skön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar