onsdag 22 juli 2015

Snabbis i hallen!

Jag är ledig idag och leker med lite nya sexleksaker som damp ner i brevlådan. En skön dildo med sammetslen yta har fått upp pirret och gjort mig våt. Jag kommer skriva mer om den sen. Så ni också kan prova den. Men nu blev jag så sugen att jag var tvungen att skicka ett meddelande till min man. Jag höll mig kortfattad: Står på alla fyra och smeker mig på hallmattan. Behöver knullas.
Jag vet att han kommer direkt om han har möjlighet. Annars får jag väl hoppas på brevbäraren. Jag satte på lite skön musik och kände mig uppspelt när jag gick ut i hallen.
Mmm, Jag låg verkligen på mage där på hallmattan och smekte mig med dildon. Jag hade Bh, en kort kjol och stay ups på mig. Jag var så våt när jag hörde en bil stanna på uppfarten. Snabba steg mot dörren och sen kände jag hur vinddraget fick mig att pirra till när den öppnades. Jag sneglade lite över axeln och log, svankade mot honom. Min man klev in i hallen samtidigt som han knäppte upp sina byxor.
- Hej älskling, vad sexig du är idag, sa han. Sen kände jag hur han satte sitt ollon mot min fitta och lätt gled hela vägen in i mig. -Mmm, stönade han. Han rörde sig rytmiskt in och ut och jag som hade lekt ett tag blev direkt varm i kroppen av hans sköna kuk. - Knulla mig snabbt, fortsätt, stönade jag fram och han höll mig i ett fast grepp och knullade mig hårt. Jag lät dildon vibrera över klitoris och visste att jag skulle komma av minsta lilla. När jag hörde hur min mans andning blev häftigare och hur han njöt kunde jag inte hålla mig längre. Jag kom samtidigt som jag kände hur hans kuk pulserade i mig. -Åååh, gud vad skönt, stönade jag samtidigt som jag sjönk ihop under honom.
-Mmm, verkligen sa han, men jag hinner inte mer, jag måste åka igen.
Han klädde på sig och fixade till sig innan han snabbt försvann igen. Ibland är det riktigt skönt med snabba knull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar