söndag 19 juli 2015

Träffa Bertil

Jag tog en skön dusch, rakade benen och fittan. Alldeles len om kroppen smörjde jag in mig med kokosolja som jag tycker doftar ljuvligt. Även mellan benen. Oljan gör huden mjuk och len. Jag la mig i sängen och väntade på min man som nu duschade. Jag tror även han rakade kuken och smörjde in sig. Jag hörde hur han släckte lyset och var på väg till mig. Han kommer dock inte in själv i sovrummet. Med sig har han Bertil som han ber mig hälsa på. Jag smeker Bertil som inte kunde undgå leendet på mina läppar. Min mans nakna kuk hängde tung vid sängkanten. Jag la mig på rygg med huvudet precis på kanten och kysste hans pung och slickade mellangården precis bakom den. Resten av kuken låg över min hals, men reste sig snabbt. Med min ena hand höll jag ned den mot mina läppar och kysste skaftet upp och ner när han långsamt juckade fram och tillbaka över mitt ansikte. Smaken och doften av kokosoljan på hans kuk eggar mig. Jag öppnade mina fuktade läppar och lät hans ollon sakta glida in i min mun. Jag mumsade på det mjukt med mina läppar och tunga. Den blev allt hårdare och tyngre att hålla ned. Jag såg riktigt nära inpå hur Bertil omslöt hans kuk och  sakta gled ner över över kuken för att placeras runt roten.
Min man som lutat sig fram och smekt mig under tiden jag sög honom visste att jag var riktigt våt och redo. Jag vände mig om och gav mig hän. Jag kände hur hans stenhårda kuk bit för bit fyllde mig tills den var helt inne. Den första känslan av penetration är alltid så sexig. Jag kände även Bertil mot mina blygdläppar. Jag hörde mig själv gny av välbehag.
Sakta började han knulla mig. Med ett fast tag om mina lår stötte han långsamma och sköna juck. Jag smekte mig över brösten. Mina händer vandrade ner mellan mina ben, men det var för känsligt och jag ville inte komma direkt. Han ökade takten något och tog ett tag om min nacke med sin ena hand för att få bra stöd i sina stötar. Den andra handen smekte min kind och jag slickade hans tumme. Min hand kunde nu inte hålla sig från att smeka mig. Jag kände hur det drog ihop sig. Min mans kuk kändes så hård och skön och så Bertil, såklart, med sin lilla kula, var också där och kittlade. Jag kunde inte hålla mig längre utan kände hur jag krampade om hans kuk. Han lugnade sig något. Drog sig ur och jag fick några sekunder att återhämta mig. - Åååh, stönade jag fram. Vad skönt!
Han stod på golvet bredvid sängen. Bertil satt som ett smäck runt hans kuk som i sig stod stenhård i givakt. -Vänd på dig, sa han. Jag vet hur min man älskar att ta mig bakifrån. Han njuter av att se min lilla rumpa och hålla ett fast grepp om mina höfter. Jag var inte sen att vända på mig och svanka för att låta honom komma in. Hans hårda kuk gled lätt in i min våta fitta och varje stöt pirrade på insidan av låren. Han smekte min blanka rygg som var hal av både kokosolja och svett. Jag älskar att bli smekt över ryggen, både under sex och bara ändå. Jag kände hur min man njöt, Hans passionerade händer, andning och kyssar i i nacken i takt med hans underbara stötar.
- Mmm, vill du rida? Viskade han i mitt öra. Om jag vill.
Bertil hade hela tiden varit med men hållit sig ganska lugn. Jag kände hans stimulansanordning lite lätt när min man stötte mot mig. Hittills hade Bertil varit stilla, men han kunde även vibrera för extra vällust. Jag gränslade min man i sängen och greppade hans nu vibrerande kuk och gled sakta ner över den. Wow, Bertils kula stimulerade precis rätt och jag bara pressade mig mot min man för att känna maximal njutning av hans kuk och den nu vibrerande Bertil som stimulerade oss båda. Min man tog tag i mina höfter och gned mig fram och tillbaka över hans kuk medan njutningen nästan gjorde mig oförmögen att röra mig. Jag andades bara in och fick ändå knappt luft. Det tog inte många sekunder innan alla nervtrådar i kroppen vibrerade i takt med Bertil och fick mig att spruta i en skön fontänorgasm. Med lättåtkomlig knapp på sidan slutade Bertil vibrera och jag la mig flämtandes på rygg. Min man la sin kladdiga kuk över mitt ansikte igen. Det var mest mina egna safter. Han älskar se mig gnida hans kuk i mitt ansikte och jag lät honom njuta. Slickade sög och gned den mot mig. Bertil satt kvar och efter en stund kände jag hur hans varma sprut fyllde mitt ansikte, mun och hur sperman rann ner över mig.
Utan några större förväntningar hade Bertil bevisat motsatsen. En grymt skön penisring har gjort sig hemmastadd i våra härliga krets av vackra hemligheter.






Du hittar en egen Bertil hos Viktorvilma.se:


Fraktfritt över 499 kr
Diskret frakt
Snabb leverans 2-3 dagar
30 dagars öppet köp för registrerade kunder


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar