onsdag 15 juli 2015

Taste of pussy...



Äntligen har det varit några dagar med härlig sommarvärme. Vi har spenderat några lediga dagar på landet. Självklart älskar vi att graden kläder minskar. Baby är så sexig i sina sommarklänningar och hon har precis fått några par nya högklackade skor som passar perfekt till. Vi hade solat och badat hela dagen, eftersom det hör sommaren till skyndade vi iväg till affären för att handla lite mat till grillen. Som ofta på sommaren blev det en sen middag och affären skulle snart stänga när vi skyndade fram mellan hyllorna. Baby är en riktig köttätare och vi var båda sugna på lammracks. Som tur var fanns det så då blev det enkelt att handla. Vi var de enda kvar i butiken så kassörskan mötte oss med ett stort leende när vi kom mot kassorna. Hon sommarjobbade förmodligen tänkte jag med förutfattad mening eftersom hon såg ung ut. Medan vi lastade upp våra varor på bandet frågade hon om vi skulle hem och grilla. Hon tyckte det var trist att jobba när det äntligen hade blivit så fint väder. Baby höll med om att man måste passa på och ta vara på det fina vädret. I förbifarten och eftersom dialogen var igång så frågade baby vad hon själv skulle hitta på ikväll. Butiken stängde ju nu och solen håller sig uppe ett par timmar till. Hon hade inga planer. Hennes vänner var bortresta eller upptagna och hon rynkade sina ögonbryn och uttryckte sin längtan efter sol, bad och grillad mat. Baby kollade på mig och log. Kysste mig lite snabbt och vände sig mot kassörskan igen och frågade om hon skulle med och äta? Hon tvekade inte en sekund utan utbrast direkt, - GÄRNA, med ett stort leende. 
Sagt och gjort, vi väntade in henne några minuter på parkeringen utanför affären. Hon kom med snabba steg mot oss och frågade om det verkligen var okej att hon följde med. - Självklart, det blir bara trevligt och vi har mat så det räcker, sa baby. 
Vi kom hem och började direkt med maten i vårt utekök. Jag fick av någon anledning ta hand om köttet som jag preparerade med en blandning av bland annat vitlök, timjan, salt och peppar. Tjejerna hjälptes åt att skära grönsaker. Paprika, lök, morot, svamp och broccoli. Enkelt men gott. Även de slungades runt i lite olja, timjan, salt och peppar. Jag startade grillen och baby hällde upp lite vin i tre glas. Vi skålade i den fortfarande värmande solen. Medan vi väntade på att grillen skulle bli redo såg sig vår nya bekantskap sig omkring och ögonen föll på våra vattenskotrar. - ÅÅÅh, vad häftigt. Är det kul att köra? Jag har aldrig testat. Jag föreslog att de tog en tur medan jag grillade, men hon vågade inte köra själv så det slutade med att hon åkte bakom baby på en sväng. Hon höll i sig hårt när de tog några tvära svängar så vattnet sprutade. Jag kunde se hur de stannade upp mitt ute på vattnet och bytte plats. Hon skulle visst testa att köra ändå. Baby satt bakom henne i sin bikini och höll om henne. Hon hade shorts och ett linne och synen av dem två skrattandes tätt intill varandra satte helt klart igång fantasier. Efter några lugna svängar ökade de farten och glädjerop ekade över vattnet. 
Jag tittade till köttet och rörde lite bland grönsakerna på stekbordet. Tog en klunk av vinet och kände mig tillfreds. Efter några svängar kom de tillbaka till bryggan och hoppade i land. De pratade exalterat och båda var blöta. Som tur var värmde solen fortfarande så det gjorde ingenting. Baby tog henne i handen och de kom upp till grillen. De satte sig i solen och smakade på vinet. Jag frågade om de inte kunde duka bordet iallafall. Vi åt i lugn och ro och njöt av mat och dryck till en vacker solnedgång. Efter vi plockat undan bordet så började solfrossan sätta in. Baby är alltid lite frusen av sig så hon föreslog att vi fortsatte i jacuzzin. Tjejen som inte hade några badkläder med sig föreslog skämtsamt att vi kunde bada nakna. Men baby hade badkläder att låna henne. Medan de ordnade med det hann jag ta en dusch och ta plats i badet. Jag tyckte det dröjde väl länge innan de kom. Först den nya bekantskapen. Wow, vilken kropp hon hade. Vältränad och med perfekta proportioner. Hon sjönk sexigt ner i jacuzzin och hennes röst lät bara galet sensuell när hon stönade ut hur skönt hon tyckte att det var. Jag kunde inte undvika att min kuk blev hård, som tur är syns det inte under ytan. Strax efter kom baby. Alltid lika snygg och även hon tog plats i badet. Hon tittade på mig och snusade mig på halsen. Jag kände hur hennes läppar nuddade lätt mot min fuktiga hud. Hennes hand smekte mitt lår upp mot min kuk som hon tog ett stadigt grepp om. Hon såg på mig och log när hon upptäckte hur hård jag var. Hon vände sig om i badet och vände sin rumpa mot tjejen som satt på andra sidan badet. Hon kysste mig och jag njöt av hennes härliga tunga som mötte min. Efter en lång kyss sträckte hon sig efter vinglasen och gav det ena till den andra tjejen för en skål. Jag hade inte ens sett hennes reaktion när baby vände henne rumpan. Men hon satt ju fortfarande kvar och det kändes inte som att hon var besvärad av situationen. Vi tog några klunkar vin och baby liksom stannade upp och såg henne i ögonen. Hon log och såg tillbaka. Baby tog hennes glas och ställde dem på kanten. Sen närmade hon sig sakta och den andra tjejen ryggade inte tillbaka när de möttes i en kyss. Långsamt nafsade baby på hennes läppar och de kysstes med våta blänkande tungor. Den andra tjejen försökte dra fingrarna genom babys hår. Kyssarna blev allt mer intensiva och de smekte varandras kroppar. Bikiniöverdelar hasades ner för kyssar mot styva bröstvårtor. Själv njöt jag av att bara se på och smeka baby över ben, lår och rumpa. Jag kände den andra tjejens hand som letade sig ner mellan babys lår. Jag kunde höra hennes upphetsande stön när hon blev smekt. Jag såg hur hennes fingrar smekte sig innanför bikinitrosorna. Mina händer smekte där jag kom åt. Min kuk var fortfarande stenhård av att se dem leka med varandra. Den andra tjejen smekte av henne trosorna och jag kunde inte hålla mig från att lirka fram kuken och komma in i henne. Sakta knullade jag henne medan den andra tjejen smekte henne. Jag kände hur hennes fingrar svepte över hennes klitoris, min kuk och ibland ner över skaftet och pungen. Baby stönade mer intensivt. Jag vet inte om hon fick en lätt orgasm eller om hon bara ville spara sig men hon stannade upp och frågade om vi skulle förflytta oss till sängen. Vi instämde och baby som nu var naken klev upp ur badet. Hon inväntade den andra tjejen som hon tog i handen och ledde mot sängen. Väl där drog hon ner hennes underdel. Ställde sig bakom och smekte hennes bröst och tog av hennes överdel. Så galet sexiga stod de där och smekte varandra. Baby la ut en filt på sängen och frågade om tjejen inte kunde lägga sig på mage och det gjorde hon. Baby fyllde sina händer med babyolja och smekte både sig själv och den andra tjejens rygg som hon halvstod gränsle över. Hon gned sig emot hennes rumpa med sitt sköte samtidigt som hon smekte ut oljan över hennes kropp. Hon använde hela sin egen kropp. Sina bröst, sina händer och det såg så sexigt ut när hon pressade sig emot henne med sin fitta. Den andra tjejen vände på sig och baby fortsatte leka med oljan över hennes bröst och mage, ner över låren och jag kände hur hennes fitta skrek efter beröring. Jag vet hur oerfaren baby är, men även hur nyfiken hon varit på att testa detta i sin egen takt. Jag antar att detta var hennes takt. Så sexigt det var att se på. Hon kysste henne sakta och gned sin fitta mot hennes. Sakta förflyttade hon sig ner och min puls slog hårdare av att veta att hon nu skulle få testa slicka en annan tjej. Hon tog god tid på sig och jag kunde se hur den andra tjejens fitta längtade efter beröring. Baby var så nära med sin mun och hon rörde sig längtande mot den i långsamma juckande rörelser. Till slut la baby sin tunga mot hennes fitta och förde den sakta upp och ner. Den andra tjejen stönade högt av hennes långsamma beröring. Babys ena hand smekte hennes venusberg samtidigt som hon smakade sig fram och in mellan hennes våta läppar. Baby låg mellan hennes ben och jag låg snett bakom henne, smekte henne över ryggen och rumpan. Det var underbart att se den andra tjejen i hennes trånande ögon när hon omväxlande försökte se sig omkring för att förstå vad som egentligen hände. Hennes kropp spändes i en båge när baby slickade henne. Samtidigt började hon smeka min kuk med ena handen. Jag älskar hennes simultanförmåga. Jag flyttade upp så hon lättare kom åt. Hon slickade och pullade samtidigt som hon runkade mig. Den andra tjejen tog också tag om min kuk och runkade den samtidigt som hon vred och vände sig av njutning. Hon greppade hårt om min kuk, stelnade till och skakade på samma gång. Av hennes stön förstod jag att hon fick en orgasm. Baby log stolt över hur hon gett henne njutning sen reste hon sig upp mellan benen på den andra tjejen som låg med dem brett isär och återhämtade sig. Baby tog tag om min kuk och förde mig mot den andra tjejens fitta samtidigt som hon log och kysste mig med hennes kåtsafter på läpparna. Baby var som en medlande part mellan två som inte riktigt visste vad som var okej och inte i stundens hetta. Men hon förde in min kuk i den andra tjejens fitta samtidigt som hon smekte och kysste mig. Så jag gled sakta in. Spänningen var total som den alltid är när man tränger in i någon för första gången. Att baby stod bakom mig och smekte baksidan av mina lår samtidigt kändes magiskt. Jag kände hur hon med sitt sköte pressade sig mot mig som om det var hennes egen kuk som sakta trängde in. Hennes händer smekte oss båda och sakta knullade vi alla tre som ett med varandra. Baby satte sig gränsle över den andra tjejens ansikte och lät henne slicka henne. Hon såg överrumplad ut över hur skönt hon tyckte att det var. Hon slöt ögonen och hennes andning blev kraftigare. Jag smekte hennes kind och vi kysstes. Den andra tjejens tunga fick baby att komma ganska snabbt. Hennes klitoris blev så känsligt att hon bytte position. Jag vände på den andra tjejen och tog henne bakifrån. Baby ställde sig på alla fyra tätt intill den andra tjejen. Jag smekte henne över rumpan och hon svankade mot min hand. Jag knullade omväxlande dem båda bakifrån. Baby la sig under den andra tjejen och började slicka henne samtidigt som jag tog henne bakifrån. Jag kände hennes våta tunga som ibland gled över min kuk. Jag höll om hennes höfter och hon vibrerade igen i en lång orgasm. Hon la sig på sidan och jag började knulla baby som låg på rygg bredvid. Jag kände att jag var nära. Innan jag kom drog jag mig ur och den andra tjejen var inte sen med att ta mig i munnen och suga mig när jag kom. Det kändes som att jag exploderade i hennes mun och hon svalde allting duktigt. Jag fortsatte smeka babys våta fitta och stimulerade hennes g-punkt mer intensivt. Det dröjde bara några sekunder innan hon sprutade i en stor fontänorgasm. Den andra tjejen hade aldrig kommit så och jag undrade om även hon ville prova lite stimulans av g-punkten. Baby smekte henne samtidigt som jag pullade henne och det dröjde inte många sekunder innan även hon sprutade i en skön och omvälvande fontänorgasm. Utmattade och kladdiga föll vi ihop för att återfå andan. Baby insisterade på att de skulle duscha tillsammans och så blev det. De tvålade in varandra länge och väl samtidigt som de kysstes och fnissade i duschen. 
En riktigt skön sommarkväll.

1 kommentar:

  1. vilken dröm de hade varit! Önskar att jag o min sambo hade varit där! Hade varit nice med lite mer videos på eran blogg. tack för en fin blogg!

    SvaraRadera