söndag 5 januari 2020

Musikal och Isa!




Så klämde vi in ett besök på en glad musikal. Receptet för en bra kväll blev tidig incheckning på ett riktigt fint hotell. Där fick vi gott om tid att slappa och njuta. Tappade upp ett varmt bad och satt och pratade en stund. Ibland är det skönt att slippa alla måsten och bara vara. Jag fick sätta på mig nya underkläder och göra mig fin inför kvällen.

Innan musikalen hade vi en dejt med Isa. Vi hade haft kontakt ett tag och vi inspirerades av hennes positiva energi. Hennes val av restaurang var ett ställe som hade buffé. Det och att hon älskade mat gjorde att vi kanske väntade oss någon modell större. Tvärtom kom en riktigt fit och snygg tjej med ett härligt leende på läpparna och kramade om mig. Vi fick genast bra kemi och pratade om allt möjligt. Det blev många skratt, god mat och dryck så tiden sprang iväg och det var dags att promenera bort till föreställningen.

Det var tänkt att Isa skulle följa med men det blev inte så och vi bestämde istället att vi hörs efter, om vi fortfarande vill fortsätta kvällen tillsammans. Musikalen var glad och upplyftande. Snart hade vi avverkat de två akterna och promenerade genom stan mot hotellet. Isa messade och kollade status och vi bestämde att dela på lite champagne, på hotellrummet.
Vi hann dit före så vi åkte upp och tände några lampor, satte på lite musik och förberedde oss för en trevlig kväll. Jag åkte ner och mötte henne i lobbyn fylld av en pirrig härlig känsla. Ensamma i hissen tog jag hennes hand och vi kysstes, varpå skön känsla spred sig i kroppen. Vi gick genom den långa korridoren till vårat rum. Korkade upp champagnen och skålade.
Hon var snabb med att fråga om hon kunde låna duschen och fräscha till sig. Bra idé tyckte vi alla.
Ut kom hon med ett härligt skimmer i ett supersexigt nattlinne. Vi passade på att snabbt duscha av oss också för att sen göra henne sällskap på sängen.

Jag och min man började kyssas men hon var snabbt med och delade ut kyssar åt både min man och mig. Smekande trevande händer letade sig fram. Min man började slicka mig medan jag och Isa kysstes. Mmm, han slickade så ömt och försiktigt och ändå var det så skönt och pirrade i hela kroppen. Isa kysste honom då han ställde sig upp. Vi hamnade på varsin sida om honom och runkade hans kuk som redan var riktigt hård. Jag tog den i munnen och började suga, Isa gjorde mig sällskap och vi turades om att slicka, suga, kyssas med varandra och min man. Jag såg på honom och förstod att han hade kunnat stått där och njutit i all evighet med två sexiga tjejer runt kuken.
Isa drog ner honom på sängen och han slickade henne. Hon gnydde av hans tunga och jag närmade mig också. Min man trängde in i mig bakifrån där jag stod på alla fyra och slickade Isa. Hon smakade så gott. Min man lutade sig fram och slickade henne mellan varven som hans kuk penetrerade mig. Nu var Isa riktigt våt och min man drog sig ur mig och jag fick se honom sakta tränga in i hennes trånga fitta. Jag blev alldeles varm i kroppen, kysste Isa som njöt av varje centimeter av min mans kuk. Jag smekte henne, såg hur hon njöt intensivt. Jag ställde mig på knä och kysste min man som var alldeles svettig. Han vred runt Isa så hon låg på sidan emot mig. Vi smekte och kysste varandra. Efter en stund bytte de och hon ställde sig på alla fyra. Det är helt klart min mans favorit. Han njöt uppenbarligen av hennes fantastiska kropp och fitta. Jag ställde mig bredvid, också på alla fyra. Jag kände min mans hand som smekte mig över fittan, Kände att jag var väldigt våt. Han bytte omväxlande mellan att knulla oss båda där vi stod tätt intill varandra på alla fyra. Så sexigt med stönen, vi tjejer som slänger med håret och alla som njuter av underbart skön sex.

Min man tog en snabb vätskepaus och vi alla passade på och drack lite vatten. Varma blickar och fniss höjde den erotiska stämningen i rummet. Jag och Isa började kyssas, min man stod bakom henne, smekte hennes kropp. Hon slöt sina ögon och njöt av intimiteten. Jag kysste hennes mage ner till hennes fitta.. började försiktigt slicka henne och kände hur hon ställde sig bredare med benen och släppte in mig. Hon stod som om hon skulle bli visiterad av polisen med händerna mot bordet. Istället hade hon min tunga mot sin klitoris och min mans kuk som sakta trängde in i henne bakifrån. Jag hörde på hennes andning hur upphetsad hon var. Jag slickade henne rytmiskt i samma takt som min mans kuk knullade henne. Det dröjde inte länge innan hon vibrerade i en utdragen orgasm. Hon blev oförmögen att stå kvar och la omkull sig på sängen.

Min man bytte tillbaka till mig och Isa låg på sidan, smått utmattad och smekte oss när vi knullade, fortare och fortare. Först kom jag i en otroligt skön orgasm som gjorde att det blev alldeles vått på insidan av mina lår. Strax efter kom även min man. Han stönade sexigt samtidigt som jag kände hur han kom i mängder i mig.
Vi hade gärna sett att Isa stannat kvar och delat säng med oss. Men hon var tvungen att åka hem. Säkert lite omtumlad över situationen, första gången i sängen med ett par och första gången intim med en annan tjej. Vi bestämde oss för att hålla kontakten och förhoppningsvis ses igen vid tillfälle.


Det hon missade var en fantastisk morgon. Min mans kuk var så redo när vi vaknat till och jag var inte sen att gränsla honom och rida. Hans händer smekte mina bröst, greppade mina höfter och hjälpte till att hålla takten. Så galet skönt så jag kom ganska snabbt. Han rullade  över mig på mage och knullade mig bakifrån. Jag känner hur hans kuk blir snäppet hårdare när han tar mig bakifrån. Han tog mig hårt och intensivt. Vi vände runt till missionären, kysstes, han stod på golvet och hade perfekt höjd för sin kuk i min fitta. Några minuter senare drog han sig ur och jag runkade hans kuk när den sprutade kaskader över mig. Jag kunde inte gissa att den relativt nyss var tömd. Men härligt var det. Så kladdiga och tillfredsställda.

Förmiddagen bjöd på en härlig stund på hotellets spaavdelning. Jag kände hur min man åter var redo, i poolen, där han pressade sin hårda kuk mot mig. Men vi var inte ensamma och fick lugna oss, synd, det ger liksom mersmak när man har ångan uppe. Vem hade brytt sig, det var så många blickar från andra par och män så de hade säkert uppskattat en show. Men man gör inte så, man håller det för sig själv, bara våra vackra hemligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar