torsdag 9 januari 2020

Vuxenleksaker - Vem vill leka? I do!


The Blowfish!

Har sett att den funnits ett tag men inte tittat något närmare på den - Förrän nu. Tänkt att industrin måste ju ta fram olika påhitt, utformningar och varianter för att sälja. Men så dök det upp en dokumentär som handlade om den. Den sägs kunna ge kvinnor som aldrig upplevt orgasm, just orgasm. Mer intensiva och skönare orgasmer dessutom. Det utlovas till och med orgasmgaranti av tillverkare. Vilken uppmärksamhet den verkade få. Det började verkligen låta spännande. En dag för inte så länge sen kom min man hem med den och undrade om jag inte var nyfiken att prova den, tryckluftsvibratorn, självklart var jag det.

Tyvärr skojade vi om formen och den stora munnen som direkt gav den smeknamnet blåsfisken. Men det var innan den fick simma in mellan mina ben och visa vad den kunde göra.


Ja, tryckvågor, knappt utan beröring, det passar mig perfekt eftersom min klitoris är så känslig. Det känns som den lätt suger sig fast. Stimulerar på djupet, pulserar. Det är verkligen underbart skönt. Den har levererat varje gång vi lekt med varandra. För mig utesluter det inte fortsatt lek då jag efter en skön stund med tryckluft väldigt gärna njuter av skön kuk inuti mig. Jag har bara redan kommit underbart skönt, är rejält våt och sugen på mer. Win win för både mig och partner.


Den får en varm plats i min samling av fantastiska upplevelser. Omväxling förnöjer även om man har favoriter så är det skönt att ibland få andra intryck för att återkomma till givna favoriter. 
Det kan lätt bli så att man glömmer tiden och ger sig hän för total njutning. 
Jag skulle gärna höra om era favoriter, kanske har jag missat andra fantastiska leksaker där ute. Det får inte ske så dela gärna med er av era favoriter och upplevelser!!

It is time to play..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar