torsdag 25 september 2014

Stranden på Koh Lanta


Snälla ge mig mer sommar och sol. Hösten är härlig med sin friska luft och mysiga mörker men lite mer sol och värme först tack. Jag drömmer mig bort till en av våra sköna Thailandsresor.
Underbara stranden på Koh Lanta. Vi bor supermysigt i en liten Bungalow på stranden. Sanden är så het att man måste springa ner till vattnet och snabbt doppa fötterna i klarblått vatten som knappt svalkar.
Efter kvällens måltid som bestod av flera rätter och några glas vin promenerade vi längs stranden. Lugnet lägger sig över hela ön och solen går snart ner.
Hand i hand går vi precis i vattenkanten. Massvis med roliga små krabbor springer runt och gömmer sig i små hål i sanden.
Vi kommer till en del av stranden där vi inte ser några andra människor. Vi lägger ut vår strandmadrass och lägger oss ner. Smek och kyssar övergår snart till hetare begär.
Jag har en minikjol på mig och inga trosor. Han knäpper upp sin gylf och lägger sin kuk mot min springa.
-Alltid redo, ms Steele? Skojar han om 50 shades of grey Anastasia.
-Mmm, ler jag tillbaka.
Han ser sig omkring och kommer sakta in i mig. Fnissandes knullar vi på stranden i solnedgången. Det är skönt, romantiskt, förbjudet och härligt.
Vi rullar runt, jag rider honom. Han sträcker sig efter mitt huvud och drar ner mig för att kyssas. Jag vet att han gillar när jag rör mig riktigt sakta upp och ner på hans kuk samtidigt som jag kysser honom. Hans kuk blir ännu hårdare av det, sakta sakta upp och så stanna precis ovanför ollonet och så sakta ner igen. Han njuter, drar fingrarna genom mitt hår och kysser mig.
Det knakar till precis bredvid oss och vi blir livrädda. Hjärtat slår dubbelslag när vi båda fokuserar blicken in i buskaget. En katt! Vilken tur, tänk om det hade varit något annat djur eller myndighetsperson. Vi hör röster komma närmare så vi avslutar, rullar ihop madrassen och promenerar tillbaka längs stranden. Hand i hand passerar vi flera mysiga barer direkt på stranden. På ett ställe är det en eldshow som vi tittar på en stund innan vi går tillbaka till bungalowen. En riktigt mysig kväll på Stranden.
Sssss - Sol, sommar, semester, sex, skönt!
Berätta gärna om era heta semesterupplevelser.

2 kommentarer:

  1. Hej otroligt fin blogg du har ta gärna en titt på min blogg mvh Johanna

    länk: http://hornynakedteens.blogspot.se/

    SvaraRadera